Hee deze kwam ik tegen, ik dacht dat H. Zoet die verkocht had op Fayre Oaks, dat dacht mijn vader trouwens ook. Zullen ze haar niet goedgenoeg vinden of was ze gewoon niet verkocht geweest en zetten ze haar opnieuw te koop?
Iiyama[url]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
iiyama schreef:http://www.horsequest.co.uk/WelshAYoung.htm
Hee deze kwam ik tegen, ik dacht dat H. Zoet die verkocht had op Fayre Oaks, dat dacht mijn vader trouwens ook. Zullen ze haar niet goedgenoeg vinden of was ze gewoon niet verkocht geweest en zetten ze haar opnieuw te koop?
![]()
Iiyama[url]
iiyama schreef:Mijn vader heeft me verteld dat als je in Wales een pony voor 1650 pond verkoopt en hij kan niks er niet veel kans is dat je die met winst gaat verkopen. Hij geloofd dus niet dat ze voor de handel gekocht is maar wat wel.......?
Iiyama

iiyama schreef:Mijn vader fokt al heeeeeeeel erg lang, ik weet niet precies hoelang onder de naam "van 't Akkertje".
Hij heeft een paar Welshjes maar daar rijden wij op en verder hebben we 15 shetlanders waar hij veulentjes bij fokt. Ik ben dol op de welshjes en heb niet zo veel met zijn shetjes maar ga wel met hem mee naar alle keuringen en dan kom ik ook op die van de Welsh, Vriendenkring, WPCV, Dragon, Border show etc.
Iiyama
iiyama schreef:Mijn vader fokt al heeeeeeeel erg lang, ik weet niet precies hoelang onder de naam "van 't Akkertje".
Hij heeft een paar Welshjes maar daar rijden wij op en verder hebben we 15 shetlanders waar hij veulentjes bij fokt. Ik ben dol op de welshjes en heb niet zo veel met zijn shetjes maar ga wel met hem mee naar alle keuringen en dan kom ik ook op die van de Welsh, Vriendenkring, WPCV, Dragon, Border show etc.
Iiyama
vanda's schreef:Wij willen graag discussiëren met mensen die eerlijk zijn... Dit verhaal komt vrij ongeloofwaardig over.
iiyama schreef:vanda's schreef:Wij willen graag discussiëren met mensen die eerlijk zijn... Dit verhaal komt vrij ongeloofwaardig over.
En mijn vader is 43 dus dan fok je al heeeeeel lang!
Iiyama
jacimatho schreef:Is de jacht op penny's weer geopend?
Zo te lezen zijn er tenminste een aantal op zoek naar goed wild...
vanda's schreef:iiyama schreef:En mijn vader is 43 dus dan fok je al heeeeeel lang!
Iiyama
Dat ligt er maar net aan op welke leeftijd je bent begonnen...
Inderdaad...