op de moeder springen en ik weet niet wat allemaal. Maar sinds hij terug is van het afspenen is hij ontzettend lief geworden. Het is een echte koele kikker, schrikt nergens van. Maar ook erg nieuwsgierig naar alles. Nu ben ik dus helemaal verliefd op het veulen
. Nu zei de eigenaar vandaag dat het veulen eventueel wel te koop zou zijn
. Dus ik heb mijn vader opgebeld en we gaan binnenkort praten. Maarrrr.. aangezien dit het eerste veulen is dat ik koop zou ik nog wat dingetjes willen weten;De eigenaar vraagt 1100€ voor het veulen. Dit veulen is nu 6 maanden oud en heeft geen papieren. De moeder is onlangs uit het stamboek geschreven. De vader is de duitse hengst Valentino. De moeder van de moeder heeft echter geen papieren en haar afkomst is niet helemaal bekend. Ook is het veulen dus niet gekeurd. Het wordt echter wel qua maat ongeveer een paard. Dus tussen een E-pony en paard in. Is deze prijs reeël voor een veulen? Ik had de prijs eerlijk gezegd wat lager verwacht
.Mocht ik het veulen willen casteren, wanneer kan ik dit het beste doen? En wat zijn de kosten hiervoor ongeveer?
Ennn zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten of aan moet denken?

Alvast bedankt!
(Foto's veulen zie mijn profiel, hier was hij alleen pas geboren
het begint nu al een hele knul te worden).
.