Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

laetitia schreef:Hoi!
ik wil mijn jaarling zo natuurlijk mogelijk houden, staat lekker op het land. Ook in de winter en 's nachts (worden goed bijgevoerd!). Hij begint zijn wintervachtje al aan te maken (leuk komen al allemaal witte haren door het bruin heen, denk dat hij vd zomer helemaal wit is!).
Ik heb voor als het echt heel erg guur en koud is een Bucasdeken maar die wil ik alleen gebruiken als het echt guur is. Hij is geschikt tot -7 en heb dan nog een onderdeken voor als het echt hard vriest.
Hoe doen jullie dat met je biertje die op het land staat?

Ik vind hem echt schattig met al dat haar
laetitia schreef:Karim heeft haast nog geen wintervacht aangemaakt! Hij moet opschieten!!
NaVy! schreef:Sam staat in zijn nakie de hele winter buiten, wel met inloopstal. Kou doet hem niks, maar als het regent zoekt hij wel echt beschutting op. Hoop dat hij daar nog wat harder in wordt![]()
Overigens staat Sam nú al met meer vacht dan de gemiddelde Fjord tijdens de Kerst. En ik dacht dat mijn Draver veel vacht aanmaakte..

missnynke schreef:ik zou hem helemaal geen deken op doen, een paardenvacht is echt wel bestand tegen het nederlandse klimaat. laat de natuur mooi zn werk doen;-)