Dus ik aan Jacob gevraagd of ik foto's mog maken en dat was geen probleem.
Eerst naar Sebastian en een foto van hem maken viel niet mee. Mijn camera was erg interessant dus moest hem van me weg jagen om en foto te kunnen maken(hielp niet erg veel, hij ging twee meter bij me weg en stond sneller bij me dan dat ik een foto had kunnen maken).
Maar toch een paar leuke foto's
Hey visiete
Z'n koppie
Saampjes
Toen bedacht ik me dat ik een appels in de auto had dus ik naar de auto gerend en een appel gehaald. Intussen had Sebas een fanatieke bui en kwam met een afro kapsel op me afgerend.
Toen naar Kalypso vond de camera ook veel te interessant.
En die had waarschijnlijk gehoord van Sebas zijn afro kapsel en bedacht ook maar iets creatiefs te doen.
Z'n koppie
Toen hebben we hem even bij ons weggejaagd en dit vond hij erg grappig en maakte er een leuk spelletje van.
Saampjes
Even kijken of die nog een keer zijn actie wou doen en ja hoor.
Daar had hij wel een appeltje voor verdiend (dit keer gelijk meegenomen
) Nu je hier toch bent zou het leuk zijn als je een berichtje achter laat
Marga lijkt echt op haar papa 
Alleen zonde van zn manen. 

. Ook de paps van Nisko. Wist heel niet dat íe bij Jacob aan huis stond. Moet ik anders ook maar eens langs hobbelen. Ik wist trouwens niet dat je ook een eigen Fjordje had. Je neem ben ik ff kwijt, maar jij hebt toen toch ook wel eens op Nijend gereden met een Fjordje waarmee je de zadelproef gedaan hebt? Door de Koelanden en langs de spoordijk rijd ik echt heel vaak. Daar staan altijd wel een aantal Fjordjes, maar dacht altijd dat die van Geerlings waren.