Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EmEm schreef:Uniform leeft nog steeds!
Hij staat nog op Stoeterij t Vierspan en is nog steeds in eigendom van de familie Biemans.
Ik heb hem een week of 3 terug nog gezien.
Ik vond voor het eerst dat zijn leeftijd begint te tonen. Maar dat mag ook wel als je al 28 bent!
Het blijft een fantastisch beest. Stoer maar eerlijk en aandacht vind hij super.
marfiek schreef:Wat goed om dit te horen!! een vriendin van mij heeft haar paard bij STV vandaan een merrie uit een uniform merrie.
Ik heb toen der tijd uniform nog wel eens gezien daar in een buiten box en was zeer benieuwd waar hij gebleven was en of hij nog leefde!
Bedankt voor je berichtje.
marfiek schreef:Utopia Stv
EmEm schreef:marfiek schreef:Utopia Stv
He, dat is leuk! Mijn paard is de tante van Utopia. De moeder van Utopia (Gunia) en mijn paard (Doria) zijn halfzussen. Ze komen allebei uit Unia.
Ik was altijd erg gek van Utopia (en gek op Krack en op het moederlijntje waar ze uit komt, dus dat kon niet mis).
Ik ga je even pb-en. Anders wordt het wel erg off-topic. Ben namelijk benieuwd hoe het met Utopia gaat.
GoldenDancer schreef:wat is er eigenlijk met alle andere paarden gebeurd?
ik heb nog met gunia en doria gewerkt.
GoldenDancer schreef:wat is er eigenlijk met alle andere paarden gebeurd?
ik heb nog met gunia en doria gewerkt.
marfiek schreef:dekt ie nog steeds? leuk zeg!is het huis enz nu al verkocht of staat dat nog steeds op biemans zn naam?
eertjuh22 schreef:beetje offtopic: mijn zus heeft ook een stv ruin. genaamd kadans stv. kennen jullie die ook?
het is een uniform X kaiserstern. die wij gekocht hebben toen hij 4 jaar oud was.
is al best een tijdje geleden, maar denk ik vraag het even
EmEm schreef:Ja, ik ken Kadans wel, maar is wel een hele tijd geleden zeg. Moet heel diep in mijn geheugen graven.
Hij zal nu wel flink wit zijn, maar volgens mij is hij als heel donkerbruin geboren. Hoe heet zijn moeder? Kwam die niet uit Lilium? Ik weet het ook niet allemaal meer.
eertjuh22 schreef:de moeder van kadans is forever. ik heb het even nagevraagd bij mijn zus![]()
hij is nu echt flink wit![]()
er staan in mijn profiel nog 2 foto's van hem. (was een jaar of 2-3 geleden)
EmEm schreef:Maar komt Forever niet uit Lilium? Volgens mij wel. Vraag maar eens aan je zus.
Wel een mooi paard geworden zeg, die Kadans! Dan heeft jouw zus hem ook al lang!
Jouw Stavinsky x Uniform mag er trouwens ook zijn. Jullie vallen op schimmels zeker
marfiek schreef:EmEm ik heb laats nog een mail van jou gevonden waarin je alle foto's sturen echt super.. zal ze zo snel mogelijk even laten zien en wij proberen ook foto's te maken-mailen naar jou van utopia en haar veulen denk dat je dit wel leuk zult vinden.
eertjuh22 schreef:forever komt idd. uit Lilium.
Lilium was trouwens ook de moeder van de hengst Variant.
EmEm schreef:marfiek schreef:EmEm ik heb laats nog een mail van jou gevonden waarin je alle foto's sturen echt super.. zal ze zo snel mogelijk even laten zien en wij proberen ook foto's te maken-mailen naar jou van utopia en haar veulen denk dat je dit wel leuk zult vinden.
Dat zou ik echt heel leuk vinden! Ben erg benieuwd!
, want Utopia waar Marfiek het over heeft is uit Gunia (v.Krack). marfiek schreef:Ga eerst miek maar eens de foto's van jou laten zien en dan foto's maken van utopia en boukefalos (veulen)
Ken je de familie biemans trouwens persoonlijk? heb je nog wel eens contact met ze gehad na de koop van doria?