Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik weet niet wie er hier meer ervaring heeft met IBOP rijden, maar wat wordt er een beetje van je paard verwacht tijdens zo'n proef? De figuren heb ik hier voor mijn neus liggen, dat lijkt goed te doen (bij 5-jarigen beetje schouderbinnenwaarts, tempowisselingen ed). Maar is het een soortgelijk iets met de PAVO of kijken ze naar de daadwerkelijke potentie als sportpaard ipv veel spektakel in de benen? liliputter schreef:ik rijd een 12 jarige ster merrie die op dit moment M1+7 is en bij Z1+6 worden ze ook keur maar ze zou ze dit dan ook via deze proef kunnen halen?
Barb77 schreef:Grappig, gisteren stond het er zéker nog niet, maar vandaag hebben ze inderdaad het formulier ook op de website geplaatst. Ik zweer je dat ze daar bij het KWPN stiekem Bokt lezen en dit als tip ter verbetering van de website hebben meegenomen![]()
Link voor andere mensen die het formulier nodig hebben is http://www.kwpn.nl/pdf_doc/2006/ibop_rijpaard.pdf
Het stond er namelijk zéker ook toen al op, onder de vierkante banner IBOP rechts op de site op de nieuwspagina, die linkt naar een pagina met info en die heeft weer een link naar én het inschrijfformulier én ook de proeven. Suzanne F. schreef:Bij Z1 + 1 wordt ze al Keur. Ik vraag me alleen af of voor die leeftijd nog de eis geldt dat ze een VB of reg. A veulen moet hebben.