Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ketaki schreef:dat is op H@W, dit is een vraag over de karakter van de welthitjes.
hoeveel welt hitjes heb je eigenlijk 3 toch
Remember schreef:Ketaki schreef:dat is op H@W, dit is een vraag over de karakter van de welthitjes.
hoeveel welt hitjes heb je eigenlijk 3 toch
TS is benieuwd naar nakomelingen, vraagt niet puur naar karakter. En als het over karakter gaat, daar staat ook 1 en ander over hoor in het topic op HAW![]()
Haar volle zus is trouwens zwartbruin, ze komen uit een donkerbruine moeder.
ze zijn heel vaak heel vrolijk. ze was trouwens ook heeeeel braaf met zadelmak maken. maar je moet wel het vertrouwen van ze winnen..
Wel is hij erg eenkennig, en schrikt hij ook behoorlijk snel.
DresslOver schreef:nou, de meeste 'moderne' hengsten staan in het rechthoeksmodel zoals ze dat noemen, en zijn vaak wat langgelijnder en langer in de rug. ze zijn gewoon echt wat langer, de welt hit's zijn over het algemeen vrij kort, en staan dus minder goed in het rechthoeksmodel en zijn vaak gewoon echt beter in de verzameling + passage/piaffe omdat ze beter de achterhand onder kunnen plaatsen omdat ze zo kort zijn. van nature hebben ze niet een hele sterke achterhand, maar ze kunnen hem er (mits er een goede ruiter op zit) wel goed onderzetten, als je dit dan op kunt vangen op de goede manier kun je daar in de verzameling heel veel profijt van hebben.
desalnietemin wel indrukwekkend hoor!
)
Sammie schreef:Ik zie weinig welt hit's in de sport, dus dat ze daarom zo duur zijn gaat voor mij iig niet op! Veel paarden zijn (te) duur en dat maken de mensen er zelf van. Gewoon wachten tot er een gek is die het er voor betaald of die denkt dat duur ook automatisch goed is.
Welt hitjes hebben imo tikkeltje bloed nodig voor een mooi model en zijn idd erg traag met hun achterbeen.

Sammie schreef:Beweer ik dan dat ze dat niet zijn
Kwestie van niet goed lezen ketaki
Vooral die van >€25.000