Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Charos schreef:Ik wil wel een gewone B wedstrijd starten geen BB oid. Het is ook niet de bedoeling dat ik echt ga springen maar ik wil gewoon 1 keer starten in het springen.
Voorlopig kan ik niet trainen, maar als ik weer kan rijden zal ik het eens proberen (word het niks in de training start ik sowieso niet).
). Ik ben inmiddels 18 dus moet per 1 januari naar de paarden en daar ga ik gewoon weer verder in de B of L
Photography schreef:Ik rijd nu nog bij de pony's, en half oktober ga ik M springen starten( en hopelijk nog Z voor 31 dec). Ik ben inmiddels 18 dus moet per 1 januari naar de paarden en daar ga ik gewoon weer verder in de B of L
Charos schreef:Photography schreef:Ik rijd nu nog bij de pony's, en half oktober ga ik M springen starten( en hopelijk nog Z voor 31 dec). Ik ben inmiddels 18 dus moet per 1 januari naar de paarden en daar ga ik gewoon weer verder in de B of L
Als jij voor 31 december Z spring mag je bij de paarden toch helemaal geen B springen? Alleen M toch?

Roelke_ schreef:Punkies rijd volgens mij met haar haflinger(s) bij de paarden.
nee hoor, das een sprongetje te hoog voor mij, ik rijd lekker tussen de ponies. Opzich moet het te doen zijn, maar je moet wel echt goed uitkijken; de parcoursen zijn veel zwaarder en de hindernissen gruwelijk breed. Daarom blijf ik lekker onderling, want ik vind 1 meter hoog en 1 meter breed echt te eng. Charos schreef:Zo werkt het niet hoor, ik mag ook geen B dressuur gaan starten bij de paarden.
Photography schreef:Ik rijd nu nog bij de pony's, en half oktober ga ik M springen starten( en hopelijk nog Z voor 31 dec). Ik ben inmiddels 18 dus moet per 1 januari naar de paarden en daar ga ik gewoon weer verder in de B of L

kashmira schreef:heey heey, ik heb een haflinger en ik ree tussen de ponys in de L.
maar omdatik 18 ben geworden (nu alweer 19) rijd ik tussen de paarden. en mijn eerste wedstrdij daartussen werd ik al eerste.
het gaatniet altijd alleen maar om de hoogte maar ook om de snelheid en om de afstanden.. heb je een pony die sloom is dan is het niet evrstandig om met een haf tussen de paarden te gaan.
ik rijd nu een jaar tussen de paarden en ben nog steeds B paarden (L ponys). voorlopig wil ik dit ook houden want heb al 10 winstpunten. en dat gaat veeeels te snel.. want over 20 winstpunten moet ik alweer naar de L, en dar zit ik tegenop.
en ik zag net een meisje die wat had opgeschreven, dat ze in oktober M gaat starten en in Dec wil ze Z starten????!!!!???
NOU SORRY HOOR, MAAR JE MOET EERST WAT MEER ERVARING IN DE M HEBBEN EN NIET METEEN AL NAAR DE Z .. WANT DAT IS ZEKER NIET GOED!!!!!!!! JE KAN JE PONY GOED VERKNALLEN DAAARMEE.. EN ALS JIJ BINNEN 2 MAANDEN ALWEER VAN m NAAR DE Z wild. nou dan doe je dat lekker maar ik zeg je wel 1 ding:
WEES VERSTANDIG, ALS JIJ NU DE m RIJD .. GA DAN PAS OVER 4 MAANDEN NAAR DE z . DAT IS VERSTANIDG ,
TE SNEL DAAR KAN JE VEEL PROBLEMEN MEE KRIJGEN!!!!!!!!!
KIJK NAAR : WWW.PARTYPEEPS2000.COM EN ALS MEMBER --- K-LOVES-J
DAAR STAAN FOTOS OP VAN MIJ EN MIJN HAFLINGER... IN DE KLASSE B TUSSEN DE PAARDEN.
Figo_Frvr schreef:Jaa, ik heb een keertje 95 cm gesprongen