Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sammie schreef:Kleiner dan 1.42. Volgens een groeitabel die gebaseerd is op gemiddelden van warmbloed paarden zit je rond de 1.36 en dan ben ik uit gegaan van 1.00 op 3 mdn. 1 meter op 4 maanden wordt ze gemiddeld 1.30.
Meet d'r eens op op een ronde maand.
aan haar beentjes te zien denk ik dat ze wel doorgroeit, schat een (kleine) D maat RUBYWHITE schreef:Wat grappig, je zou niet zeggen dat dit een kind van die schimmel isaan haar beentjes te zien denk ik dat ze wel doorgroeit, schat een (kleine) D maat
de palomino links erachter is haar oma, en dit is haar vader, wat een plaatje he;Sammie schreef:Dan neem ik aan dat de moeder schimmel bont is?
phannie schreef:vorig jaar is mijn arabische hengst (1.52m) uitgebroken en heeft de merries gedekt, (zijn ingespoten en hebben nu dus geen veulen) wat we niet hadden verwacht is dat het hem ook zou lukken met mijn shetje (1 meter nu, was vorig jaar 90cm), hahahaha geeft niet, er is zo een prachtig mooi en vreselijk lief veulentje uit gekomen, we zijn er erg blij mee, maar.....zoals je op de foto ziet is ze op enkele cm na al net zo groot als dr moeder, moeder is 1 meter, vader 1.52m, het veulen is nu 3,5 mnd. oud, wie kan mij vertellen hoe groot ze ongeveer gaat worden?
!
)
ik denk dat hij rond de 1.35 wel komt.netam12 schreef:Leuk paardje zeg ziet er zeker mooi uitik denk dat hij rond de 1.35 wel komt.
Laat je het over een tijdje weer weten hoe groot ze al is geworden???
Sammie schreef:Ja, maar dat zijn gemiddelden en het is gebaseerd op warmbloed paarden. Dus een afwijking naar boven en onder is altijd mogelijk.
o0marije0o schreef:over een paar jaar komt het nog zover dat een voorbij lopend/ fietsend meisje trots tegen haar moeder gaat zeggen dat de moeder het veulen van het veulen is...uuh snap je m nog?
dat de rollen omgedraait zijn dus
Marigold schreef:zo hee, dan heb je een uniek paardje, de maat, nou ter vergelijk, mijn fjorden veulen is nu zo'n 110 cm, en net zo oud als jou veulen, haar moeder is 136 en vader 150.
ze zal dus denk ik rond de 145 uitkomen, ik denk dat jou veulen dat niet haalt, ik schat het op een c pony of kleine d.
maar als halve shet wel sterk denk ik!