Informatie op de site van de hengstenhouder is mij bekend.
Iemand bekend met zijn nafok? Waarop te letten bij het fokken met deze hengst?
Alvast bedankt voor de moeite!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
irmaz schreef:Veulen van Rubin Royal, voor 40.000 Euri verkocht op VV Oirschot.![]()
http://www.veulenveilingbrabant.nl/veul ... aardid=193
Rubin Royal komt overigens uit dezelfde merriestam als de hengst D-Day.
. Elisa2 schreef:Ik ken het probleem,maar volgens mij strooit deze nogal dus zou je het kunnen gokken.
? Zij heeft ook een hele mooie schimmel ruin (?) van Rubin Royal. Marsie schreef:Waar is Odin? Zij heeft ook een hele mooie schimmel ruin (?) van Rubin Royal.
. LDRD schreef:Marsie schreef:Waar is Odin? Zij heeft ook een hele mooie schimmel ruin (?) van Rubin Royal.
Ja, daar heb ik al de nodige foto's van gezien inderdaad. Als ik zeker wist dat er zo één uit zou komen twijfelde ik geen moment.
) Remember schreef:Is idd een erg fijn paard Odin!
Iemand enig idee waar RR's zoon Rubin Cortes ter dekking staat?
(een soort database op FA met daarin de hengsten op alfabetische volgorde plus naam hengstenhouder en website zou toch wel een uitkomst zijn)
! Remember schreef:Ja, die had ik al gevonden, maar wilde graag weten of hij ook via een nederlandse hh aangeboden werd!
milou123 schreef:viewtopic.php?sid=&f=10&t=655682&view=unread#unread deze link zag ik net staan..
Daar hadden we het eerder in deze toipc al over gehad.