[TI] Rit van de Irish Cob Vereniging in Drenthe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Rit van de Irish Cob Vereniging in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 10:22

Een nieuw topic, omdat de titel van het vorige topic de lading niet echt dekte.

Op (hoogstwaarschijnlijk) 15 oktober organiseren wij een rit voor ruiters en menners, in de omgeving van Zuidlaren/Schipborg. Preciese gegevens over tijd en lokatie volgen nog. Voor deze rit wordt ik geholpen door Mery (Flicka) voor een ruiterroute en Annemarie (IndianaJones) voor een menroute.

Wie doen er mee?

Spetter

Re: Rit van de Irish Cob Vereniging in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:33

Ja Spet en ik doen mee!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:42

Ik ook dus Clown

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:43

Ja ik ben ook van de party!!!! Haha!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:44

en ik!
Zet al mennend een route uit...hoop dat Mary (Flicka) me wil helpen, die is veeel bekender in de buurt. Leukst vind ik zelf een route waarbij we met z'n allen gewoon een rit maken, menners en ruiters. Haha!
Denk dat ik zelf onder het zadel mee ga!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:53

Helaas ben ik niet goed bekend met menroutes IJ. Misschien kun je de route gebruiken die jullie eerder dit jaar hebben gemend? Maar ik wil je als je komt mennen om uit te zetten wel helpen, in het bos van Anloo heb je ook wat mooie brede paden. Ik bedoel dus het bos achter Herberg de Witte Hoeve waar het Pinetum is (zie kaart als je die hebt Lijst ).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:15

Als het even mee zit en ik het kan regelen wil ik ook graag mee, maar onder voorbehoud dus! Knipoog

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:25

Wij zijn ook van de partij en misschien mij vriendin met haar tinker ook(als ze vervoer kan regelen)

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:21

Ik schrijf het in de agenda, als ik niet naar het ziekenhuis moet ja kan ook op zondag moeten dan proberen wij ook van de party te zijn.

Sopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:39

jammer ik wou wel meedoen maar lukt helaas niet heb geen tinki om op te rijden mijn verzorg tinker wil niet op de trailer

Koetje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:28

IndianaJones schreef:
Leukst vind ik zelf een route waarbij we met z'n allen gewoon een rit maken, menners en ruiters. Haha!

Ik ook, ik weet nog niet wat ik doe of onder het zadel of met de kar of helemaal niet...........

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:39

He Tineke is wel gezellig als je ook mee gaat!!!!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:18

Gelukkig komt er nog een tinkerrit dit jaar. Kan ik daar wel aan mee doen... Lachen De recordrit in september komt voor mij (denk ik) te vroeg Scheve mond , maar met een maandje extra moet het wel lukken! Kom ik dan wel (maken jullie het dan niet te ruig Annemarie en Mery?!?!)!!! Mijn eerste tinkerrit op mijn eigen manneke. Go jij! Go jij!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:56

Je gaat gewoon in het midden zitten met een galopje Linda en het wordt vast niet zo ruig als op mijn eigen ritten. We houden rekening met elkaar hoor! (Ik spreek nu ook maar even namens IJ want die zit in Hellendoorn). Maar ik zou wel conditie gaan opbouwen met Siroc Knipoog

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:33

Ik heb iemand in het dorp gevonden die het leuk vindt samen met mij en Siroc lekker te oefenen Go jij! Go jij! ! Tja, aan die conditie moet inderdaad nog wel even gewerkt worden Bloos , maar dan gaat het vast helemaal goed komen. Heb er nu al zin in!!! Haha!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:15

ooow da's super Linda!!! Go go go! Knipoog

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:55

Ja, haha, heb maar gewoon de stoute schoenen aangetrokken dit weekend. Clown Ik zag iemand lopen met een paard en heb haar aangesproken. Situatie uitgelegd en ze vond het leuk. Ik kon haar ook helpen met het inspannen van haar Fries en als dat lukt kunnen we zelfs dat een keer bij Siroc proberen Go jij! Go jij! !!! Mijn weekend was helemaal goed, hihi!
Nu baal ik alleen nog van komend weekend Frusty . Dat ik dat nu mis... Maar ja, kan niet alles hebben...

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:21

Linda....maar komend weekend is er niets!!! Ik dacht ook al toen je sms stuurde zo van "wat is er dan komend weekend" hahaha. Die rit is pas 30 september. Dat duurt nog even...nog 2,5 week Linda! Knipoog
Maar snap dat dat allemaal misschien wel erg snel snel gaat. Alhoewel het is wel een rustige rit. Maar duurt natuurlijk wel uurtje of 2 ofzo, dat is 'ie totaal nog niet gewend natuurlijk!

Wat goed van je dat je zo even op die vrouw afgestapt bent ! is dat dezelfde als waar je toen over vertelde? Die het ook moeilijk vond alleen naar buiten enzo??

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:41

???? Verward Hoe kom ik dan in hemelsnaam aan 16 september? Nagelbijten / Gniffelen Ik had echt die datum in mijn hoofd!!! Koe Nou ja, dan heb ik nog 2,5 week om te kijken hoe het gaat! Kunnen jullie me in tussentijd niet een keer ophalen, zodat ik ook met jullie even kan oefenen?! Knipoog

Nee, het is niet die vrouw. Was wel grappig, want mijn buurman zei dat die vrouw er langs liep, Jolanda heet zij, maar ik ken haar helemaal niet. Toen ben ik dus gestopt en vroeg of zij toevallig Jolanda was. Maar dat was ze niet! Nagelbijten / Gniffelen Deze vrouw kende haar wel. Ik dacht: wat maakt het uit wie het is, als ik maar iemand heb om mee te rijden, dan leer ik ook vanzelf meer mensen kennen! Dus toen heb ik toch maar mijn verhaal gedaan! En met goed gevolg! Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:38

Je hebt onze aanmelding toch binnen, mariska? (Aileen en Jody)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:37

tinkersjakie schreef:

eeuuhhh Tineke,struikelt Willem niet meer dan?
of zijn je schouders genezen?ik heb afgelopen maandag ook daar gereden en kwam als vanzelf op het struikelverhaal van Willem terecht,lijkt me geen route voor jullie onder het zadel.
in mijn ogen is het dus handiger om aangespannen mee te doen.

een gezamelijke rit is meestal voor de ruiters minder leuk,de aanspanningen willen toch niet galopperen rijd je apart dan kunnen de ruiters lekker voluit als ze daar zin in hebben.

de omgeving is in ieder geval prachtig!
nogmaals bedankt voor de heerlijke rit Mary....

Koetje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:56

desillies schreef:
tinkersjakie schreef:

eeuuhhh Tineke,struikelt Willem niet meer dan?
of zijn je schouders genezen?ik heb afgelopen maandag ook daar gereden en kwam als vanzelf op het struikelverhaal van Willem terecht,lijkt me geen route voor jullie onder het zadel.
in mijn ogen is het dus handiger om aangespannen mee te doen.

een gezamelijke rit is meestal voor de ruiters minder leuk,de aanspanningen willen toch niet galopperen rijd je apart dan kunnen de ruiters lekker voluit als ze daar zin in hebben.

quote]

Haha! Haha! Haha! Haha! Willem struikelt minder, mijn schouders genezen nooit meer maar ik heb een soort morfine en dat gaat heeeeeel erg goed.
Ik heb zelfs pas een endurancerit meegereden.
Maar aangespannen galopeer ik net zoveel hoor als onder het zadel dus dat zou niet uitmaken.
Als ik nu met een groep mee ga en de ene groep gaat hard en de andere alleen draven of stappen ga ik nu toch met de eerste groep mee hoor.

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:48

ik schrijf het in ieder geval op, misschien dat ik en mijn verzorgtink ook mee doen, maar dan moet ik nog wel vervoer voor de tink regelen (en regelen dat ik m een dag mee mag nemen, komt vast goed)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:50

Graag gedaan Des, was gezellig Lachen
Ik heb onze rit eigenlijk ook als proef genomen voor 15/10. Lekker afwisselend met bos, langs akkers en door een stuk hei (heuveltjes opgalopperen, was leuk hè *LOL*. Verder brede paden en smalle paadjes. Lekker struinen.

Koetje, blijf je wel wakker met die soort morfine dan? Knipoog

Viv, misschien kun je met iemand meerijden?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:20

k heb Tinus nog nooit moe meegemaakt! Hyper en wakker wiefie! Haha! Knipoog
Ennehhhh wat dat galoperen voor de kar betreft, hihihihi ik ren ook mee in de snelste groep mocht Indy voor de kar staan. Vindt het juist gaaf, met die kar rondcrossen en Indy vindt het ook super! Haha!
Weet zelf nog niet of ik met kar ga of onder zadel....even zien!