Heeft een makkelijk karakter, rustig zowel onder zadel en aan de hand.
Graag wat info

Dankje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Verder weet ik niet echt allround hengsten, Numero Uno's schijnen wel allround te zijn, dacht Flemmingh's ook wel en persoonlijk vind ik de verrichtingen van Parcival ook niet onaardig qua cijfers en de nakomelingen zijn over het algemeen ook wel redelijk allround... En de wat oudere hengsten Voltaire, Burggraaf, Calvados etc... 

gomir schreef:De Numero Uno's zijn wel redelijk allround, maar die zou ik toch echt niet omschrijven als makkelijk karakter en rustig onder het zadel
FunkyMistiC schreef:Welke goedgekeurde KWPN dekhengsten scoren goede punten op Springen zowel als Dressuur?
Graag wat info
Dankje
Sjappie schreef:Riverman en Jetset-D hadden zelf goede verrichtingscijfers. Verder denk ik dat Goodtimes ook wel een redelijke allrounder is.
FunkyMistiC schreef:Welke goedgekeurde KWPN dekhengsten scoren goede punten op Springen zowel als Dressuur?
Elisa2 schreef:Waarom is On Top geen fijn paard? Hij kan wel super lopen! Goodtimes is een goede allrounder.
hanneliesje schreef:Manhattan geeft goede bewegers.
), wij hebben een Manhattan ruin in training als dressuurpaard. Heel veel ruimte, afdruk en soeplesse.janderegelaa schreef:Elisa2 schreef:Waarom is On Top geen fijn paard? Hij kan wel super lopen! Goodtimes is een goede allrounder.
Netjes gezegd? Hij heeft een niet zo fijn karakter in het werk.
Gitta1977 schreef:gomir schreef:De Numero Uno's zijn wel redelijk allround, maar die zou ik toch echt niet omschrijven als makkelijk karakter en rustig onder het zadel
Dat bedacht ik mij toen ik op enter had gedrukt, maar geen zin meer om te veranderen... Van de andere kant: moeders kan er ook nog wel een beetje voor zorgen dat dat karakter geneutraliseerd wordt toch?
Gitta1977 schreef:gomir schreef:De Numero Uno's zijn wel redelijk allround, maar die zou ik toch echt niet omschrijven als makkelijk karakter en rustig onder het zadel
Dat bedacht ik mij toen ik op enter had gedrukt, maar geen zin meer om te veranderen... Van de andere kant: moeders kan er ook nog wel een beetje voor zorgen dat dat karakter geneutraliseerd wordt toch?
janderegelaa schreef:Sjappie schreef:Riverman en Jetset-D hadden zelf goede verrichtingscijfers. Verder denk ik dat Goodtimes ook wel een redelijke allrounder is.
Jet Set is echt geen fijn paard en zijn nakomelingen vaak ook niet, kijk maar naar On Top.
janderegelaa schreef:Sjappie schreef:Riverman en Jetset-D hadden zelf goede verrichtingscijfers. Verder denk ik dat Goodtimes ook wel een redelijke allrounder is.
Jet Set is echt geen fijn paard en zijn nakomelingen vaak ook niet, kijk maar naar On Top.