Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chessie schreef:ik heb ook 2 jaar geleden een jaarling (nou ja.. anderhalf) gekocht.. 4000 euro, maar niet laten keuren.. denk dat het er een beetje afhangt waar je hem koopt.. een paard werd me daar afgeraden omdat hij OCD kon hebben.. ik had wel vertrouwen in de fokker
natuurlijk...Chessie schreef:ik heb ook 2 jaar geleden een jaarling (nou ja.. anderhalf) gekocht.. 4000 euro, maar niet laten keuren.. denk dat het er een beetje afhangt waar je hem koopt.. een paard werd me daar afgeraden omdat hij OCD kon hebben.. ik had wel vertrouwen in de fokker
scheldemonde schreef:het hangt inderdaad van de prijs af waar je het jaarling voor koopt.
is dit beneden de 4000 euro dan zou ik de gok wagen! en anders toch maar even op de foto!
Nu nee zeggen is jammer, straks wellicht afscheid moeten nemen kan een drama zijn. janderegelaa schreef:Bij een jaarling heeft het alleen zin om op OCD te fotograferen dus straalbeentjes enzo hoef je echt niet te doen want dan kan als 3 jarige volledig anders zijn. Dus allen knie, sprong en kogels.
ik denk dat ik hier inderdaad in mee ga ..... zou voldoende moeten zijn toch?