Dit is alweer de laatste show in NL voor dit jaar
http://www.avsweb.nl/Subcategorieen/Sho ... euring.htm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ankie1 schreef:Wij zijn ook weer is van de partij,zo lang geleden alweer,ik heb er zin in!
ankie1 schreef:Ja als m,n inschrijving tenminste optijd binnen is wel..(was een beetje laat) doet Siv ook mee!?
jeddah schreef:Ik ben van plan te gaan kijken! Weet iemand het programma?
Fem_Emil schreef:En ik ga ook naar Aken
Maroush schreef:Zijn er weer mooie foto's gemaakt?
Laten we hopen dat hij van de Nationale (vandaag) nog een paar mooie piccie's gemaakt heeft

KimH schreef:EnOhh dat verklaart het dus met jan Kan, ik heb 1 augustus foto's besteld van alkmaar maar nog niets ontvangen. Dus het komt wel goed.
(één met gebruiksaanwijzing).
Loon, van harte gefeliciteerd meid met je presentatie van Sivmayall, jullie zijn een top combie !!! ArabianRanch schreef:ja, is te hopen dat het goed komt.
Op AVS web staan al wel uitslagen![]()
FS Precious Apal heeft een 2e plaats behaald en ze mocht terugkomen voor de Life-Aid Cup (beste bewegingen), maar daarvan hebben we haar teruggetrokken, had toch geen nut en we wilden graag naar huis. Ze liet zich best goed zien, maar staat nu NOG meer overbouwd dan in Exloo, maar het was een goeie ervaring voor haar. Daarbij is ze ook nog niet één van de gemakkelijksten(één met gebruiksaanwijzing).
AR Sivmayall is kampioen in de zadelrubriek geworden bij de hengsten. Ilona reed super netjes en kreeg ontzettend goed commentaar van de jury en omstandersLoon, van harte gefeliciteerd meid met je presentatie van Sivmayall, jullie zijn een top combie !!!
sannev schreef:Gefeliciteerd Isabel,Alfons en Ilona
wauw wat super zeg, hebben jullie foto's gemaakt van Apal en Siv?
groetjes Sanne