Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
In de winter vind ik ze mooier met zomervacht en in de zomer vind ik ze mooier met wintervacht
enorm robuust en stoer, geweldig!! Mijn IJs is ook al op leeftijd, en dan vallen haar -gebrek aan- spieren en dikke buik ook niet zo op
Juultj schreef:IJslanders zijn gewoon ALTIJD mooi!
Maar als je het swinters koud is het wel altijd fijn om onder de manen van je paardje te kruipen
Of ik verdwijn gewoon in haar haren

Juultj schreef:IJslanders zijn gewoon ALTIJD mooi!
Haha
zoo lieff 

ijslandertje schreef:Ik vind ze zowel in de zomer als in de winter mooi.
Eigenlijk zijn het twee verschillende paarden, in de winter een beer en in de zomer een mooi slank glanzend paard.
Yinari schreef:ijslandertje schreef:Ik vind ze zowel in de zomer als in de winter mooi.
Eigenlijk zijn het twee verschillende paarden, in de winter een beer en in de zomer een mooi slank glanzend paard.
Juist, 2 verschillende paarden! Mijn IJslander is in de zomer hoogbenig en superglad. Dat vind ik zelf toch wel het mooist. In de winter lijkt ie wat lomper. Ook lijkt het 's zomers alsof hij nóg meer manen en staart heeft. Ach, 's winters zijn ze ook mooi en lief hoor, maar ik ga voor de zomervacht!