Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Tijdens de Welsh-hengstenkeuring 2003 werd Bodo uitgenodigd voor de beste draf. Bodo viel op door zijn tact en regelmaat in de bewegingen, waarbij het achterbeen zeer goed wordt gebruikt. De verwachtingen voor Bodo zijn hoog. Zowel zijn vader Coelenhage's Purioso als moeders vader Coelenhage's Lets Be The Best waren verrichtingstoppers van hun jaargang en beiden Z-dressuur, waarbij Coelenhage's Let's Be The Best tevens Z-springen is. Bodo werd net als zijn vader en grootvader verrichtingskampioen van zijn jaargang, met maar liefst 7 punten voorsprong!
Cijfers verrichtingsonderzoek: stap 7.0, draf 8.5, galop 9.5, dressuuraanleg 9.0, springaanleg 9.5, karakter 9.0, stalgedrag 8.0, geschiktheid als sportpony 9.0
Tijdens de Hengstenkeuring van zowel 2004, 2005 als 2006 werd Bodo kampioen onder het zadel. Tevens werd hij tijdens de hengstenkeuring van 2006 aan de hand als 1e geplaatst, de jury kenmerkte hem als een ‘bewegingswonder’!
Beukenoord's Kunstwerk, een zoon van Bodo werd in 2004 zowel regionaal- als Nationaal Kampioen bij de veulens! Hij viel op door veel front, beweging en ras.
Momenteel wordt Bodo in de wedstrijdsport uitgebracht op M-niveau.
Maseike schreef:Ik ga zoeken voor je Jess ik weet nu wel alles tevinden van hengsten hahaha!
Als ik wat heb gevonden ZONDER bles dan gil ik wel even

Vind Bodo ook wel een super hengst. xjessx schreef:Bedankt allemaal voor de tips enzo..
Jammer dat er op de site van nwpcs geen foto's van de hengsten bij staan.
Heeft er iemand ervaring met Golden Dancer?