Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

chevax schreef:ja, ik dacht ook "de dierenbescherming bellen". ik belde dus en kreeg een bandje met de melding "dierenleed kan op werkdagen tussen negen en vijf worden gemeld". Dus in het weekend is er geen dierenleed? Maar ik ga in ieder geval verder zoeken waar ik dit kan melden.
chevax schreef:nou, ik ben al een hele middag aan het bellen. de handelaar wist wel dat het paard eea mankeert, maar de verkopende partij heeft niet alles verteld. bij partijen zijn dus in gebreke gebleven. de handelaar wist dat het paard aan één oog blind is en heeft dat niet verteld en bovendien heeft hij gelogen over de leeftijd en conditie. de verkopende partij heeft verzuimd de handelaar in te lichten over de nacrolepsie en de versleten gewrichten. het is gewoon een zaak die aan alle kanten niet deugt. ik weet nu ook wat de handelaar voor haar heeft betaald. ik ga nu proberen om haar voor datzelfde bedrag te kopen en een goede oude dag te geven.

chevax schreef:ik zit nú met de AID aan de tel, bedankt voor de tip Supertje!