sheela schreef:Wij hebben een (nu ) 16 jarige dochter van Wolfgang, Irma genaamd. Een superlief knuffelpaard. Blij met alle aandacht en knuffels die ze van ons krijgt. We hebben haar nu bijna een jaar. In het begin was ze heel gevoelig, maar nu is ze gewoon heel rustig in haar hoofd. Braaf met rijden, wil graag werken voor je en doet zelden stoute dingen. Bokken geven bestaat niet in haar woordenboek. Ze heeft weleens last dat ze moet schrikken van weet-ik-veel-wat. Dat schiet ze weg of draait zich om. Dressuur kan ze heel netjes, maar springen vind ze te gek! Ze is een bijna-bom-proof paard bij buitenritten. Het bos in vindt ze geweldig en dan wil ze het liefst hard, maar is verder braaf te rijden. Heel gehoorzaam en zo. Qua bouw en kleur lijkt ze ook op Wolfgang.
HeeyHeey: Echt leuk man=D op de 3e foto lijks ze wel op die van mij haha een vriendin zal van de week uitlegge hoe ik de foto's op me profiel krijg en dan zal ik ze snel plaatsen! dan kunne jullie ook allemaal mijn paardje zien voor de mensen die hem willen zien!
Groetjes melissa&lijpY