De Houston x Royal Dance een eerste premie A veulen en hij werd zesde op de centrale keuring..

United x Rossini
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjoert schreef:Kajanus, dat zijn twee echt hele gave foto's!
Heb je ook een actiefoto van de uniterd?
langskomt.
Sjoert schreef:Sannah: aan het werk!
anders moet ik iemand anders zoeken die het wil doen

Kajanus schreef:Vind ik ook ik zal haar pben...anders moet ik iemand anders zoeken die het wil doen
![]()
) 
Ben benieuwd hoe die gaan uitgroeien! 
! Sannah schreef:Kajanus schreef:Vind ik ook ik zal haar pben...anders moet ik iemand anders zoeken die het wil doen
![]()
Misschien kan je Sjoert eens vragen![]()
Wat een zware hals heeft die United, heel anders dan de Houston (die ik toch veel mooier vind)
dan kan ik beter sjoerd vragen, die vind de United wel mooi

...zaterdag nog over gesproken....nou ik vindt ze wel super leuk hoor maar dat wist je al
Venetia schreef:Leuke veulens heb je aangeschaft! Dikke konten zitten erop!
prachtig correct veulen!
ditchie schreef:Mooi Houston veulen!! Te koop?prachtig correct veulen!
we zijn er zelf al erg blij mee...
VValar schreef:Wat een leuke veulens Kajanus! Heb je ze zelf gefokt of aangekocht?
dan heb ik niet de geboortestress enz.. is wel zo makkelijk
VValar schreef:Wat een leuke veulens Kajanus! Heb je ze zelf gefokt of aangekocht?
="Kajanus"
Wij fokken niet maar kopen kant en klare veulens....dan heb ik niet de geboortestress enz.. is wel zo makkelijk
), ik denk dat de United zwaar wordt en hij lijkt minder gelijnd, wel een mooie kap trouwens (foto kan bedriegen). Maar veel succes met ze, wanneer komen ze thuis???