- Rohdiamant
Royal Diamond (broer van Rohdiamant maar wel schimmel)
Rotspon
OOseven
Wie biedt meer?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

pasi schreef:Ik vind ook dat je niet echt kan spreken over de beste Rubinstein I zoon? Zoals eerder gezegd: ze hebben allemaal hun kwaliteiten. Mijn stem is echter uitgegaan naar Relevant. Waarom? Kan ik moeilijk zeggen maar dit paard laat een enorme indruk op mij achter. In de fokkerij ben ik jammer genoeg niet echt thuis dus ik zou niet meteen kunnen zeggen of ik Relevant ook daadwerkelijk op mijn merrie zou gebruiken.

En dan puur gekozen als dekhengst. ik heb zelf een OO Seven en die bevalt mij qua karakter en bewegingen ontzettend goed. 
zigranta schreef:Ik zit eraan te denken om mijn merrie volgend jaar te laten dekken door Rubino Rosso(Rubinstein*Zeus) ,staat in duitsland.Heb ik hele mooie nakomelingen van gezien met heel veel beweging en mijn merrie kan wel wat soepelheid gebruiken!
Ricckkk schreef:London Swing ( Londonderry x Rubinstein).
Ricckkk schreef:Wat ik zelf ook wel een goede hengst vind is San Schufro ( Sandro hit x Don Schufro x Rubinstein)
Maar iets in mijn achterhoofd zei me ,wacht een jaar.
Ricckkk schreef:Ik kies er geen van dit lijstje maar Regazzoni (Rubinstein x Werther) heeft mijn voorkeur maar die staat in Amerika dus daar heb je weinig aan voor je merrie.

Ricckkk schreef:En wat denk je van hengsten met Rubinstein als moedersvader?
( Bijvoorbeeld een Del Rio ( De Niro x Rubinstein), Damon Hill ( Donnerhall x Rubinstein), Don Davidoff ( Don Gregory x Rubinstein), Dreamcatcher ( Day Dream x Rubinstein), Jazz Rubin( Jazzman x Rubinstein), London Swing ( Londonderry x Rubinstein).
Wat ik zelf ook wel een goede hengst vind is San Schufro ( Sandro hit x Don Schufro x Rubinstein)