Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jessiejanes schreef:wat is de algemene prijs dan voor een leuke vijfganger met een leuk kleurtje EN exceemvrij?
jessiejanes schreef:wat is de algemene prijs dan voor een leuke vijfganger met een leuk kleurtje EN exceemvrij?
Liezel1 schreef:jessiejanes schreef:wat is de algemene prijs dan voor een leuke vijfganger met een leuk kleurtje EN exceemvrij?
dan zou ik eerder rond de €4500-€5000 en hoger gaan kijken
als je het hebt over een aparte kleur, 5 ganger met goed gescheiden gangen, braaf, verkeersmaf, kan leuk meekomen op een sport C wedstrijd en eczeemvrij.....

Tifa schreef:Het ligt er ook aan bij wie je het koopt

love_falko schreef:Over een tijdje gaan we misschien een IJslander kopen. Wat is ong. de goede prijs van een IJslander?
Gaefa schreef:love_falko schreef:Over een tijdje gaan we misschien een IJslander kopen. Wat is ong. de goede prijs van een IJslander?
verschillend, Tussen de 1000 en de 5000 euro ,Een paard die al heel oud is, Of juist heeel jong(2 ofzo) Zijn meestal 1000,- of 1500,- in, Een gewone ingereden ijslander, Die 4 ganger is is meestal 3500,- En een vijfganger 4000,- tot 5000,- Maar het verschilt natuurlijk als ie ecseem heeft, Of kreupel is, Of Zwanger!
Liezel1 schreef:sorry maar in deze prijzen kan ik me niet helemaal vinden!!
Lennon schreef:Je hebt PM
EricPrast schreef:Liezel1 schreef:sorry maar in deze prijzen kan ik me niet helemaal vinden!!
Ik ga met Liezel mee, de prijzen liggen beduidend hoger.
In de klasse "bovengemiddeld leuk" schat ik het prijsniveau als volgt in:
Afgespeend veulen: € 1.500,- tot € 2.000,-
Jaarling: € 2.000,- tot € 2.500,-
Tweejarige: € 2.500,- tot € 3.000,-
Driejarige: € 3.000,- tot € 3.500,-
Vierjarige: € 3.500,- tot € 4.000,-
Vijfjarige en ouder: Afhankelijk van geslacht, afstamming, bouw, gangenaanleg, africhtingsniveau, etc.: € 4.000,- tot 5.000,-
Daarvoor heb je dan een paard dat Sport C/B zou moeten kunnen halen als je 'm er zelf heen rijdt. Wil je er eentje die nog verder kan komen, of die al op dat niveau is, moet je bereid zijn nog zo'n € 2.000,- meer uit te geven.