Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Als ik het niet vergeet maak ik er een filmpje van, dat zegt vaak meer. Kun je je veulen een beetje vergelijkenBen wel benieuwd, maak je een mooi verslagje over die van Florencio en Johnson??
Ik ben erg blij dat die van mij niet is uitgekozen trouwens..pfff helemaal naar Geesteren.
Elisa2 schreef:Ik ga naar die van Lingh met het veulen van m'n werk,dat is een geprikte.
Nicole288 schreef:edward en hans peter waren aan het rondrijden om lingh veulens te bekijken en die vertelden hier op de stoeterij dat er voortaan alleen maar geprikte veulens komen? De hengstenhouder zou er geen meer mogen uitzoeken?
Dat is toch wel jammer, daar kon je nu juist aan zien bij wat voor merries een hengst het goed gedaan had.
ART_UMA schreef:Nicole288 schreef:edward en hans peter waren aan het rondrijden om lingh veulens te bekijken en die vertelden hier op de stoeterij dat er voortaan alleen maar geprikte veulens komen? De hengstenhouder zou er geen meer mogen uitzoeken?
Dat is toch wel jammer, daar kon je nu juist aan zien bij wat voor merries een hengst het goed gedaan had.
Op zich kan ik wel begrijpen dat de uitgezochte veulens niet worden beoordeeld. Het zouden de "best of the best" moeten zijn, en dat lijkt me per definitie niet representatief. Het lijkt me geen probleem als de hengstenhouder nog een demonstratie geeft met een paar super beestjes (als die er zijn). Het wordt dan alleen niet officieel meegenomen.
karinna schreef:Samsam het gaat erop lijken dat mijn Johnson veulen toch naar Geesteren komt.
Nu zou ik het zo tof vinden als je van mijn veulentje en/of merrie ook zo'n mooie foto zou kunnen maken als dat jij van Bombarie hebt.
Want niet alleen zijn je merrie en veulentje mooi, ook je foto's zijn geweldig!
ART_UMA schreef:Nicole288 schreef:edward en hans peter waren aan het rondrijden om lingh veulens te bekijken en die vertelden hier op de stoeterij dat er voortaan alleen maar geprikte veulens komen? De hengstenhouder zou er geen meer mogen uitzoeken?
Op zich kan ik wel begrijpen dat de uitgezochte veulens niet worden beoordeeld. Het zouden de "best of the best" moeten zijn, en dat lijkt me per definitie niet representatief. Het lijkt me geen probleem als de hengstenhouder nog een demonstratie geeft met een paar super beestjes (als die er zijn). Het wordt dan alleen niet officieel meegenomen.