Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Miss87 schreef:Je zou het ook andersom kunnen zien, hij zou bekend moeten zijn omdat ie zoveel wedstrijden loopt.. Hij heeft toch een EK, WK en Olypische spelen gelopen..
Beber schreef:Wilde een paar jaar terug op de prinsjesdagveiling een schitterend schimmel merrieveulen van kopen, maar die ging ver boven mijn maximale bedrag.![]()
Zou wel willen dekken met hem, maar hij heeft te veel bloed voor mijn merries.

lucas03 schreef:Dat bedoel ik, hoeveel dekhengsten hebben dat allemaal in zich. Helaas heb ik nog weinig nakomelingen gezien zodat ik me geen goed beeld kan vormen van zijn nafok.
lucas03 schreef:Beber schreef:Wilde een paar jaar terug op de prinsjesdagveiling een schitterend schimmel merrieveulen van kopen, maar die ging ver boven mijn maximale bedrag.![]()
Zou wel willen dekken met hem, maar hij heeft te veel bloed voor mijn merries.
Hmm deze?
toch niet verkeerd?

lievenr schreef:een goeie kennis van ik heeft dit jaar een echt mooi hengstenveulen van cardento, hij komt uit een darco x landetto moeder die over twee jaar nog het Z festival heeft gewonnen, vrijspringen dan!
en dit is een filmpje ervan : http://www.vandewindeweg.be/video/chopinb.wmv
en hij staat tevens te koop, dus voor de geintereseerden onder ons
Adriana schreef:Hmm hoelang blijft Cardento in Beers? Want ik ken mensen die hem nog eens wouden zien.