Er zijn een hoop mooie maar ik denk dat veel mensen net zoals ik voor Taco kiezen
Dus aan jou de vraag, welke fjordendoos?

* Taco heb ik trouwens wel gezien op JA
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ninla wil ik nog eens in het echt zien maar voorderest nee. Ik vind persoonlijk ook niet zoveel bijzonders aan taco. Oke hij kan goed lopen maar voorderest niet echt iets spectaculairs.
Verder zou ik het even niet weten

bientoi schreef:Eigelijk geen 1Ninla wil ik nog eens in het echt zien maar voorderest nee. Ik vind persoonlijk ook niet zoveel bijzonders aan taco. Oke hij kan goed lopen maar voorderest niet echt iets spectaculairs.
*niemand moet dit zien als een aanval ofzo iets hoor*

Dreeke schreef:Taco heb ik al eens gezien, meerdere keren, maar dat was
tijdens de HK dus niet prive zeg maar, dusse Kel
(en Vjellko en Kventin ook al)

bientoi schreef:E Ik vind persoonlijk ook niet zoveel bijzonders aan taco. Oke hij kan goed lopen maar voorderest niet echt iets spectaculairs.

bientoi schreef:Ik vind persoonlijk ook niet zoveel bijzonders aan taco. Oke hij kan goed lopen maar voorderest niet echt iets spectaculairs.
ozar van Sythaa
....
izabella schreef:bientoi schreef:Ik vind persoonlijk ook niet zoveel bijzonders aan taco. Oke hij kan goed lopen maar voorderest niet echt iets spectaculairs.
Ik vind eigenlijk geen enkele fjord spectaculair. Denk dat mensen die voor spektakel gaan, een Ferro kopen met wapperende voorbenen en geen fjord