Heb vandaag de Da gebeld omdat het uier ook nog niet echt opschiet, maar volgens hem moet ik gewoon nog rustig een week wachten pas als ze een jaar drachtig is komt hij langs (1 juli).
Verder is gewoon goed levendig en ook het veulen beweegt regelmatig.
Ik ben zo nieuwsgierig dat ik gewoon niet langer wil wachten dus heb ik vanmiddag al met een bakje veulenbrok achter haar kont staan rammelen, nu maar hopen dat hij /zij het gehoord heeft en een beetje snel komt
! Misschien helpt het als je bij d´r gaat zitten en het veulen "eruit kijkt"
. Nee... ik zit je maar te plagen hoor, kan me goed voorstellen dat je vindt, dat het veulen NÚ gewoon maar eens moet komen
! Heb geduld, er is er nog nooit één in blijven zitten
mijn pony was 25 dagen overtijd, en op de moment dat je het niet verwacht (wij hadden het gewoon al opgegeven, ze is leeg maar gewoon hartstikke vet
) heeft ze het leven gegeven aan een dochter...)
leuke belevenis hoor! Nog even geduld, er is er nog nooit 1 blijven zitten ze komen er allemaal wel een keertje uit (ik denk steeds aan die persoon hier op het forum wiens Fjord 2 maanden te laat was!!! das toch voor het er gewoon uit te knijpen 

.

! Tjeetje, die houdt het wel vol zeg }> ! Dadelijk is het te groot om nog gewoon geboren te kunnen worden 
?!!