Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar dacht vast een balletje op te werpen. Ik had zelf ergens eerder in september in gedachten.
??? Wat vinden jullie? Het lijkt me wel heel gezellie en super om dat voor het eerst met mijn eigen tinkie te doen, maar ik heb nog niet veel met hem buiten gereden en hij lijkt dat ook nog allemaal heel spannend te vinden. Bovendien heb ik geen vervoer, maar lees dat er meer zijn met dat "probleem" en dat daar ook wel een oplossing voor te vinden is... Misschien toch maar even een jaartje wachten...
xsiroccox schreef:Hey Flicka, dan maar even via het officiele topic...![]()
Mijn tinker is dan nog maar 3 en een half. Is dat niet wat jong voor een rit van ongeveer 2 uur??? Wat vinden jullie? Het lijkt me wel heel gezellie en super om dat voor het eerst met mijn eigen tinkie te doen, maar ik heb nog niet veel met hem buiten gereden en hij lijkt dat ook nog allemaal heel spannend te vinden. Bovendien heb ik geen vervoer, maar lees dat er meer zijn met dat "probleem" en dat daar ook wel een oplossing voor te vinden is... Misschien toch maar even een jaartje wachten...
Want die droge worst, hmmmmmm.
.Spetter schreef:17 september in Ossendrecht hoop ik? hahah Weekend 17 sept, kan ik niet helaas. Weekend er na wel!
Spetter schreef:Je zou Kit bij onze stal kunnen zetten, vinden de dames vast geen probleem. Kan ie in de bak of evt in een stal. Ook heb ik wel een logeerkamer thuis, dus er is wel wat mogelijk hoor. Als je het leuk vindt kun je zelfs in de pipokeet bij onze stal overnachten, dan ben je bij Kit. Nadeel daarvan is dat je alleen grondwater hebt (we hebben wel flesjes bronwater hoor) en dus niet kunt douchen. Maar dan kun je wel met mij mee om te douchen. Ook een nadeel, de stalkat heefte r ergens gepist, hahaha maar tegen die tijd is die geur er wel weg hopen we!