Jullie hebben Sooty gezien vanaf dag 1, zwart als de nacht. Ze is nu een beetje vaalbruin van kleur, maar dat kan door het bleken van de zon.
Tussen d'r billen en op de plaatsen waar ze schaafwondjes heeft gehad (de kleine bengel) krijgt ze zwarte haren.
Maar nu begint ze rond d'r ogen en op d'r neus te verharen en ....kijk voor jezelf....
Wat moet ik nu op het papier laten zetten??
HELP !!
Misschien toch zo'n kleurtje? (donkere buck??):

Nog even wat leuke foto's van vandaag. Ze stonden net in een nieuw strukje wei, dus alleen foto's van eten-eten-eten
(hihi, de kleine draak heeft nu een halstertje met vangtouwtje. Anders wil ze niet mee naar binnen 's nachts. Als je d'r hebt, geen probleem, loopt netjes mee. Maar een halstertje omdoen in de wei, nee, da's een te leuk spelletje nu.)
alhoewel... klein, als ik haar zo bij Pooh zie dan groeit ze toch aardig door en het kontje staat op de foto alweer hoger
. Volgens mij, ziet ze eruit als een hele donkere buckskin. Dat zou wel kunnen gezien Ace z'n moeder een echte donkere brown is en Ace ook van die hele donkere platen op zijn nek en schouders heeft.
.
tegenaan gooien en laten testen op in ieder geval het agoutigen (smokey black <-> buckskin ) en misschien ook wel delutiongen en op bont??