Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Remember schreef:Zet je roze bril af en scoor nog eens![]()
Nou ja, gemiddeld kwam het toch op hetzelfde uit.
sigrid1182 schreef:wat waren de scores dan?
CGJ12 schreef:Jij gaat er vanuit de je EIGEN score de juiste is........... en de andere niet.....
Ik ken genoeg mensen die hun eigen paard fout scoren..... (en hoe definieer je dan "fout" en "goed"?)
Pollewoppy schreef:je kan je eigen merrie wel scoren en goed uitkomen, maar jij kent je merrie ook buiten de keuring. De keuring is een momentopnamen, als je merrie gespannen is kan het zijn dat de beweging die ze wel heeft er niet uitkomt. Ook door verkeerd of minder goed op te stellen kun je je merrie anders laten lijken dan ze in werkelijkheid is. zit er niet zo over in, dit kan gewoon gebeuren en probeer het gewoon nog een keer...
daantjuhhh schreef:Nee NIET mijn eigen score.
we hebben hem samen gescoort met meerdere mensen.
Daarbij heb ik net op school extrieur beoordeling gehad en kan ik dus echt wel zoien of een paard rechthoekig is of vierkant..
kom op zeg!

daantjuhhh schreef:Waarom kom je tot 4kant?
Bij een geheel lang gelijnde merrie!
daantjuhhh schreef:Ja ik weet dat het een school van niveau flut is.
Ik doe paardewnhouderij, niet paard en sport.
Paardenhouderij en paard en sport het is bijde een flut opleiding!
De enige vakken waar men wat van leerd is de dierenarts..
Maar ik heb dus op die school ook weinig geleerd, maar in de praktijk heb ik wel degelijk wat geleerd (stage en werk)
Maar goed dat die school een flutschool is betekend niet dat ik niet kan beoordelen of een paard 4kant of rechthoeksmodel is!
@pollewoppy
als dit heftige reactie's zijn?..
Nou sorry.
Maar ik zit hier geheel ontspannen vragen te stellen en antwoorden te geven.
Als jij dit heftig opvat?
sorry!
Maar dat is absoluut niet zo..
Misschien moet jij die roze bril afzetten??
(dit is "sarcastisch" bedoeld en niet heftig hoor.. hihi)
Ook weer opgelost 
.