Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en je weet waar ik sta
cannie schreef:Mijn tinker staat in Rockanje bij het paardenrusthuis 'Anna-hoeve'van mijn oom. Er zijn 3 bakken, maar daar kan alleen zomers in worden gereden, omdat ze in de winter te nat zijn.
In de zomer staat Candy heel de dag buiten en in de winter staat hij op stal, maar hij gaat wel één keer in de drie dagen naar buiten.
Verder vind ik het er wel heerlijk rijden, lekker dicht bij strand en bij een park.
).

Citaat:Ik ben benieuwd wie er allemaal in Zuid-Holland staan met hun Tinkie en op wat voor soort stal dat is.
). Ze staan gewoon bij haar thuis, ze staan of in de buitenbak of op het land. Af en toe staan ze natuurlijk ook in de stal, maar ze staan meer buiten. 's Winters staan ze ook regelmatig op het land.
nadinec schreef:Ik sta met Boris in Hazerswoude-dorp. Bij stal Groenewoude..
Biancaa schreef:nadinec schreef:Ik sta met Boris in Hazerswoude-dorp. Bij stal Groenewoude..
Dan sta je tegenover mij
huppelz schreef:Nou om daar ff op in te haken............ik heb ooit mijn Tinkerhengst Rebel aan manege Wetland in Stolwijk verkocht.
Ben heel benieuwd of hij daar nog staat (is een ruin inmiddels en nu ca. 14 jaar oud dan volgens mij)
) en in de winter in Nieuwkoop bij Cayusejuhh