Toen snel naar stal en wacht gehouden van 09.00 tot 22.00 Op het laatst spoot het melk er gewoon uit. Om 22.45 begon Fly lichtjes te zweten en te draaien en om 23.08 lag ze en snel DA gebeld maar het veulen was er al om 23.15!!!! Fly was bekaf maar het veulen niet die begon al naar de speen te zoeken toen het nog niet eens uit de moeder was met de achterbenen!! Alvast een fotootje
om de spanning erin te houden!
Da heeft gewacht tot de nageboorte eruit kwam en die bleek gelukkig helemaal compleet te zijn en hoewel we allemaal dachten dat het een hengst was bleek het toch echt een merrietje te zijn!!
Ze heet X-Caitlyn van de Oorsprong wat betekent Pure Beauty en dat is ze net als Fly
en het is een portret dat weet ik nu al!!! Ze heeft al gehinnikt, kennis gemaakt met de wateremmer, darmpek afgescheiden en pas om 05.50 besloot ze te gaan liggen zodat ik er naveltje kon behandelen met jodium. Wel zaten we tot 2 uur in de spanning aangezien ze niet de uier kon vinden omdat ze echt enorm grot is keek ze meer over Fly heen dan dat ze naar de uier keek. De da vond er ook helemaal perfect!!Maar genoeg gekletst jullie willen natuurlijk meer foto's!! Ben zo blij dat alles goed is gegaan en Fly ook goed eruit is gekomen echt zag er zoooo tegenop.
Kegels

En het is niet te geloven maar ze is creme-dun bont echt was helemaal verbaast en heb gelijk gezocht waar het vandaan komt en jawel hoor het komt van Carlos van Heesselt af. Op de foto's ziet ze er donker uit maar moet nog droogfoto's maken. Echt net als Morten Liebas.

Hier begon Fly al te hinniken naar Caitlyn.

en d'r eerste stapjes aangemoedigd door Fly de supermoeder!!

ja ik kan het nog niet goed geloven!!

. Lastig want moet het invullen op het geboortebericht, en andeers idd "gewoon" vosbont.