Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jarver schreef:vind het nog steeds een hengst van niks !!!
jarver schreef:vind het nog steeds een hengst van niks !!!
relaxx schreef:jarver schreef:vind het nog steeds een hengst van niks !!!
Reageer dan niet.. Maar het is een erg mooie hengst,loopt ook mooi
Suzanne F. schreef:Veel beter als in Den Bosch!
Sappos schreef:Pfoe wat een druktemakertje, wel een super leuk ding om te zien met een mooie draf!

Zie ik toch niet zo graag
Wat een drukmaker
Jan_VT schreef:Sappos schreef:Pfoe wat een druktemakertje, wel een super leuk ding om te zien met een mooie draf!![]()
Mooi paard, knap lopen.... Maar in de stalZie ik toch niet zo graag
Wat een drukmaker
marcolemar schreef:Daar heb je wel gelijk in, hij zat maar de hele tijd te slaan in z'n box... Ik zag de piephakken gewoon groeien
Jan_VT schreef:marcolemar schreef:Daar heb je wel gelijk in, hij zat maar de hele tijd te slaan in z'n box... Ik zag de piephakken gewoon groeien
Ach, de spanning op zo'n hengstenshow... je mag het natuurlijk niet onderschatten. Het ene paard reageert er al anders op dan de ander. Maar, ik heb het ook al wel anders gezien, dat moet gezegd zijn
marcolemar schreef:jarver schreef:vind het nog steeds een hengst van niks !!!
Mee eens, neem dan ook niet de moeite het filmpje te bekijken zou ik zeggen, je vind het toch een flut hengst
hahaha marcolemar schreef:sorry voor het knip en plak werk vvalar, maar alleen op die stukken stond hij in m'n beeld... anders zie je alleen maar mensenhoofdjes
Suzanne F. schreef:Veel beter als in Den Bosch!
nils schreef:Suzanne F. schreef:Veel beter als in Den Bosch!
helemaal mee eens..
zijn er eigenlijk al nakomelingen van vic of moeten de eerste nog geboren worden?