Vorig jaar had ik Siena (LancetXPretendent) naar Romantico gebracht, om haar te laten dekken. Dit was in juni. Zij heeft op 25 september '05 een miskraam gehad. Nu hebben we haar weer naar Romantico gebracht, waar ze weer gedekt gaat worden! Afgelopen dinsdag is ze gescand voor het ei, en hengstig gespoten. Woensdag heb ik haar zelf volgens opdracht van de DA ook nog een spuitje gegeven, en donderdag was ze heerlijk hengstig. We kwamen daar aan, Siena mocht in dezelfde box als de vorige keer, en die nieuwe dekhengst daar, Robajero (een super mooi beest, lange manen, dikke staart, super mooi en lief hoofd, heel veel hals en spier...) was helemaal verliefd! Ricardo wist al dat hij alleen maar als schouwhengst gebruikt zal gaan worden, dus schonk hij er niet veel aandacht aan, behalve hinniken en snuiven. Siena's buren zijn een jaarling hengst, volle broer van Robajero en een kleinere bruine gastmerrie die door Romantic Popcorn gedekt zou gaan worden. Siena zou als het goed is gisteren voor het eerst weer gedekt worden (ze is trouwens de eerste merrie voor Romantico dit seizoen!!
) Dus ben erg benieuwd, mis mijn schatje nu al!
Zijn er meer mensen die hun merrie laten dekken bij Petra Datema, met nakomelingen, veulens, ervaringen? Laat het mij maar weten!! Ik heb zelf (kon het niet laten) een virtueel papier gemaakt voor het veulen van siena en romantico op PaardenFokken.nl...
http://www.freewebs.com/juliasiena/Veulen.htm
Groetjes Julia!

. Ik heb daar natuurlijk ook de andere hengsten bewondert, zien d'r allemaal geweldig uit
! 

ik had me de moeite kunnen besparen, dus de parapluie maar weggelegd.........
.