Hier de foto's
Santano in draf; hij heeft echt veel ruimte, veel souplesse en echt heel veel afdruk!!!!

De galop is ook super van de grond, mooi bergop gesprongen met veel kracht en ruimte!

Veulen van 1 dag oud

Nog een veulen

Veulen 3
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marcolemar schreef:Gaaf!!!! leuke foto's Super hengst... Rijd eddie hem niet meer?
marcolemar schreef:Gaaf!!!! leuke foto's Super hengst... Rijd eddie hem niet meer?

Juultj schreef:Ooooohh wat een prachtig paard! *zit hier echt het beeldscherm onder te kwijlen!
Wat een kracht straalt hij uit!![]()
Die foto's van merrie en veulen zijn echt lief!

ceasario schreef:Je ziet er wat Silvano in terug .
)ceasario schreef:Ik weet niet hoe jullie aan het idee komen dat ie bloed nodig heeft.
ceasario schreef:Hij vererft een bepaald type ! ( hals-middenstuk)
En dat moet je voorkeur zijn.

Elisa2 schreef:De eerste merrie is de Le Byjoux,ik ken die merrie heb met haar gewerkt.Het is zeker niet de mooiste merrie qua exterieur.Het veulen ziet er op zich wel goed uit,al is dat inderdaad moeilijk te beoordelen zo.Het 2de veulen vind ik vrij grof.En die 3de die ziet er wel goed uit!

fabienne schreef:marcolemar schreef:Gaaf!!!! leuke foto's Super hengst... Rijd eddie hem niet meer?
Ja wel, maar hij traint niet alle paarden elke dag zelf denk ik........