Ik zou met een eventueel veulen dressuur willen rijden.
Ik dacht zelf aan Universeel/Kasparow.
Wie o wie heeft goede tips? Alles is welkom!
Alvast Bedankt!
FOTO's:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tanja_vg schreef:Voor de dressuur moet je toch wel een paard van minstens tegen de 1.70 m. hebben. Ik denk niet dat je daar met Kasparow aan komt.
alabastro schreef:tanja_vg schreef:Voor de dressuur moet je toch wel een paard van minstens tegen de 1.70 m. hebben. Ik denk niet dat je daar met Kasparow aan komt.
En dan moet je ook nog een ruiter vinden!
Een leuk veulen waarmee ik goed kan dressuren. Ze hoeven echt geen 1.70 te zijn. Ik ben nl.ook niet zo groot. Ik hoef niet de GP te bereiken maar wel de Z.
De kleur maakt mij niet echt uit en de hoogte vindt ik ook niet echt een probleem, 164 is ook goed
.aabastro heeft mij een link naar de site van stal Smeets en ik vind Alabastro ook een hele goede optie! nessie_1987 schreef:Waarom ben je niet gek van Gregor bloed? Misty is natuurlijk best lang, is Rubiquil daar wel een goede hengst voor dan?
eilander schreef:Rekening houden met karakter als ik jou was.
Ik ken er een paar daar wil jij je tijd niet mee door brengen als je leven je lief is...
tanja_vg schreef:Je mot niks.Voor de dressuur moet je toch wel een paard van minstens tegen de 1.70 m. hebben.
Dus Rubiquil zal een goede keuze zijn? Oke, super, maar wordt het veulen dan niet lang? nessie_1987 schreef:Ik kreeg net een mail van de hengstenhouderij waar RUbiquil staat, zij denken dat Dreamcatcher ook een goede optie is, is deze beter dan Rubiquil?