)Ze heeft btw, een paar witte stippen en zwarte vlekken op dr lichaam... Geen idee waar dit wegkomt, misschien omdat er voornamelijk bruin en bruinschimmel achterzit?
Als toetje:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Sammie schreef:Tja.. d'r zit niet veel hals op hé? Ze lijkt me nogal fors van achteren en overbouwd. Groot hoofd.
Een hengst? Geen een, eerst maar eens kijken hoe ze uitgroeit. Dit is géén fokmerrie. Sorry.
De afstamming sprak me wel aan.
Pletje123 schreef:Hoe oud is deze merrie?
Ze lijkt namelijk wel erg jong, mede door de onderbespiering. Wacht het anders even af totdat ze helemaal uitgegroeid is.
Staat ze ook in training?
Marijkeeee schreef:Als je goed hebt gelezen, dan kun je lezen dat ze nog niet 3 is
Ben je soms paranormaal begaafd?
[***] schreef:Marijkeeee schreef:Als je goed hebt gelezen, dan kun je lezen dat ze nog niet 3 is
Sorry! Pletje123 schreef:Marijkeeee: waar zie jij dat staan dan? Heb alles nogmaals doorgelezen en kan het echt niet ontdekkenBen je soms paranormaal begaafd?
![]()
Er staat drie.. en geen 3.. maar dat is toch hetzelfde lijkt mij zo..
Sammie schreef:Dit is géén fokmerrie. Sorry.
)
listiglistje schreef:Sammie schreef:Dit is géén fokmerrie. Sorry.
Dit zei de keuringscommissie ook van de moeder van Houston (ook een Pion en klein)
Vervolgens heeft dezelfde commissie Houston Keur verklaard

Dees schreef:Schiet een merrie als fokdier niet af omdat zij zelf klein is. Dat doet het KWPN tegenwoordig wel en dat is gewoon kortzichtig. Ook uit kleinere merries is het soms zeer goed fokken. Liever een kleine merrie die zeer goed fokt, dan een beest van 1.70m. dat matig fokt.