Gisteravond voordat ik naar bed ging ging ik nog even kijken bij de merries. En Puzzel stond al een beetje te zweten. Ik wist bijna zeker dat het veulen vannacht zou komen! Ik ben gauw naar bed gegaan en heb een hele tijd naar de camera staan staren. Maar ik was aardig brak van alle nachten waken en besloot om 1 uur toch maar te gaan slapen, en gewoon een uur laten mijn wekker te zetten. Want Puzzel stond gewoon rustig te slapen en te eten. Ik heb t/m 4 uur ieder uur de wekker gezet en gekeken, maar om 5 uur ben ik door de wekker heen geslapen
Om 7 uur vanmorge kwam mam mijn kamer ingerend dat er een veulen stond

Het veulen was al bijna droog, stond al en de nageboorte was er al af! Hij had alleen nog niet gedronken, en het heeft ook nog aardig wat moeite gekost om hem zover te krijgen. Ik had mijn moeder al naar de buren (met kleine kinderen) gestuurd om een fles te halen zodat ik hem de fles kon geven, maar toen ik rustig alleen in de stal krijg heb ik hem toch aan het drinken gegekregen.
En groot dat hij is
De dierenarts was helemaal verbaasd dat dit veulen vannacht geboren was! Hij dacht dat hij al een paar dagen oud was 
Ze zijn al lekker samen even een kwartiertje naar buiten geweest. Langer vond de dierenarts niet zo'n goed idee omdat de wind erg koud was. Hij is waarschijnlijk donkerbruin

Hier zijn wat foto's
Veel zijn helaas iets bewogen..
En hij is inderdaad al flink groot zeg!