Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.Bijna letterlijk want toen het veulen er eenmaal gezond en wel was en ik mijn man het heugelijke nieuws telefonisch wilde vertellen kon ik geen fatsoenlijk woord meer uitbrengen.
Mijn merrie wordt vanmiddag gedekt en ik heb nu al de bibbers
Maar kijk eens hoeveel paarden er rond lopen op de wereld waar het wel bij is goed gegaan

ditchie schreef:Het veulenen is zo nog niet eens iets waar je je het meest druk om moet maken, vaak redt de merrie zich zelf prima.
De periode daarna is zorgwekkender, daarin kan nog zoveel gebeuren. De moeder kan bijv. wanneer het veulen ligt er op staan, een trap geven enz. Ze zijn dan zo kwetsbaar.. Fokken = gokken dus risico'sMaar kijk eens hoeveel paarden er rond lopen op de wereld waar het wel bij is goed gegaan
Het zijn allemaal dingen dat KAN gebeuren.

Monchique schreef:Ik heb het zelfde als jou Whiz.
We zitten in het zelfde schuitje om het zo tezeggen,
Ik vindt het aan de ene kant eng dat ik mon kwijt raak maar aan de andere kant zie ik weer iets mooie waar ik mij liever aan vast hou.
Volgend jaar hebben jou 2 merrie,s en mon een veulen denk daar maar aan.
Geniet van de mooie tyd die je dadelijk heb en geniet ervan
Heidie
Wie weet zien we er wat van terug in de veulens. 

Monchique schreef:Ja idd laten we het hopen hihih.
Als het maar niet zo etterbak wordt als moeder hihihih!
Wordt een grote verrassing voor ons en voor jou
Gr Heidie

laartjuh schreef:Mijn merrie word over 2weken geinsimineerd maar krijg nu al twijfels of ik wel moet doorgaan ermee, maarja ik denk dat het veel vaker goed gaat dan fout of ik heb ik nou ongelijk
Brennie schreef:Heb rekening gehouden met de omheining, gaas zodat ie niet kan ontsnappen en geen prikkeldraad...

) haha onze 3 paarden krijgen ook veulens en 1 vandaag als goed is want hij is al 2 dagen aan het kegelen .. gr charlotte