Hier wat foto's van Vivaldo:(is niet Bart Bax)

en nog eentje onder mireilla:

Wie kan mij helpen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, al 'lijkt' het natuurlijk wel leuk
Suzanne F. schreef:Eeehm mag ik zeggen dat ik er ook totaal niet benieuwd naar ben??![]()
![]()
En had idd al gezien dat dat Bart Bax niet was...![]()
en tja dat scheelt behoorlijk kwa dekkingen.
en ik ben benieuwd naar z'n nafok... Suzanne F. schreef:Vind het een beetje een traag x lomp combi.
Kan in mijn ogen niks leuks van komen maar dat komt omdat ik niet van die types houd.
Misschien met een superelastisch bloedmerrietje.
Needje schreef:Daar gaat t toch niet om hier weule? Ze is op zoek naar nakomelingen van die hengst.

Neem een Santano die was al 1000 euro toen er geen enkel veulen nog van was. Sammie schreef:De pedigree vond ik wel intressant van deze hengst, want Montecristo vind ik een goede, degelijk hengst. Alleen hij fokt ook zo en met een plat kruis vond ik 'm niks voor mijn merrie. Neemt niet weg dat ik z'n dekgeld wel iets duur vind, maar niet onoverkomelijk duur.
Alle jonge hengsten zijn zo duur bij het kwpn, deesNeem een Santano die was al 1000 euro toen er geen enkel veulen nog van was.
Sammie schreef:Alle jonge hengsten zijn zo duur bij het kwpn, [naam verwijderd]Neem een Santano die was al 1000 euro toen er geen enkel veulen nog van was.

marcolemar schreef:
zijn pedigree is zeer betrouwbaar! polansky(zal wel Gp-worden met Leida) x Montecristo(Zware tour) verder allemaal dressuurbloed!!
Sammie schreef:Eerlijk gezegd vind ik Polansky het minst, ik vind er verder niet veel aan. Ook in Upperclass vind ik hem de zwakste schakel. Wellicht groeit hij beter uit en kan hij het tegendeel bewijzen, maar je moet goede merrie hebben wil je Polansky kunnen gebruiken zonder gelijk een hoop 'narigheid' in je nafok toe te voegen. (denk aan het achterbeen, hals, nek enz)
zo slecht fokt hij dus niet
Maar hij stempelt wel kwa model vind ik, niet kwa kleur
marcolemar schreef:Sammie schreef:Eerlijk gezegd vind ik Polansky het minst, ik vind er verder niet veel aan. Ook in Upperclass vind ik hem de zwakste schakel. Wellicht groeit hij beter uit en kan hij het tegendeel bewijzen, maar je moet goede merrie hebben wil je Polansky kunnen gebruiken zonder gelijk een hoop 'narigheid' in je nafok toe te voegen. (denk aan het achterbeen, hals, nek enz)
Toch had hij uit z'n eerste 2 jaargangen al 2 ggk zonenzo slecht fokt hij dus niet
Maar hij stempelt wel kwa model vind ik, niet kwa kleur
marcolemar schreef:Ligt dat geheel aan hem of aan de moederlijn?Toch had hij uit z'n eerste 2 jaargangen al 2 ggk zonenzo slecht fokt hij dus niet
![]()
Sammie schreef:marcolemar schreef:Ligt dat geheel aan hem of aan de moederlijn?Toch had hij uit z'n eerste 2 jaargangen al 2 ggk zonenzo slecht fokt hij dus niet
![]()
Uppie heeft dat achterbeen (gelukkig) niet van zn vader.
anders had ze hem waarschijnlijk ook niet gekocht
Polansky heeft een prachtig mooie pedigree... Daar zouden ze een Ferro van moeten hebben, dan wist ik het zeker 
Dees schreef:Weet je, ik vind Polansky een heel stuk prettiger om te zien dan GribaldiPolansky heeft een prachtig mooie pedigree... Daar zouden ze een Ferro van moeten hebben, dan wist ik het zeker
Met tips en trucs zijn klaarblijkelijk al die hengsten aan het lopen te krijgen, zelfs die van Kostolany. Dus als Leida ook een beetje handig is...