In de nacht van woensdag op donderdag(19op20 april) is mijn shetlander merrietje weer bevallen van een gezond merrieveulentje
. Moeder en dochter maken het goed 
Woensdagavond had de eigenaar Doortje netjes op stal gezet en toen was er nog nix te zien of op te merken. En de volgende ochtend stond er een klein drommeltje naast.. Al opgedroogd en wel. Dus het zal waarschijnlijk aan het begin van de nacht geboren zijn..
Dit is haar 5e veulentje die zelf zonder dat iemand erbij was geboren is. En helemaal kern gezond
Toen ik donderdag middag uit mn stage naar Doortje toe ging stond er dus een veulentje naast. Het is al een aardig grote dame..Mijn veulentje van vorig jaar is nog net geen 1jaar.. (28 of 29 april) Maar die voelt zich nu een beetje buitengesloten.. Erg sneu dus ik heb dr gister lekker gepoetst en geknuffelt en lekker mee langs de weg gewandelt.. Ze was weer helemaal blij
!! Ik ben gister met digi camera naar mn shetjes geweest maar mn vader was zo slim om een volle kaart in de camera te stoppen zodat ik nog geen foto's kon maken.. Ik ga vandaag weer naar ze toe en dan maak ik ff foto's!!! Dus die komen zo snel als mogelijk..
(oja ik heb ook nog geen naam voor het veulentje, als iemand wat leuks en apparts weet mag je het hier neerzetten.. Maar kom aub niet met allerlei sites aanzetten want daar kan ik nooit uit kiezen. alvast bedankt)
groetjes garmana... (K)

Gefeliciteerd.