Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suelza schreef:Klopt idd, maar je het het wel over kansen. Mijn merrie is nu ook 21 en laatste veulen in 2003 en is momenteel weer drachtig. Het heeft wel wat voeten in aarde gehad, dus verlies geen tijd en ga gelijk scannen op vocht, cysten en neem een swapje. Is dat positief maak dan (daarvoor evt al )goede afspraken met de hengstenhouder, bijv als het een hengst is dat hij 'm dan kan/mag over kopen (voor de helft) oid. (en daarna kun je dr evt. nog altijd laten dekken voor een veulen voor jezelf)Je geeft zelf aan dat ze haar laatste veulen in 2001 gehad heeft. Op die leeftijd is het vaak zo dat je ze drachtig moet houden wil je er nog mee kunnen fokken.
janie schreef:En Yvonne, weet jij het nummer van die wiepke vd langeweg? ik kan alleen maar een faxnummer krijgen!
[***] schreef:Sjezus wat een papier.
Is ze nog goed gezond? Wanneer was haar laatste veulen? (ik zag dat ze 21 is)
janie schreef:ps ik kan op paardenfokken.nl niet achterhalen wat de nakomelingen van haar zijn!hoe kom ik daar precies?als ik klik op nakomelingen staat er dat deze niet bekend zijn, zijn ze dan niet geregistreerd?