En een galopfoto:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

je kunt niet alles op de puntjes bekijken. loveblacky schreef:de rug en achterhand zien er niet goed uit naar mijn mening.
rug lijkt me iets karper, houd ik niet zo van, en achterhand zo gedrongen allemaal.., te kort in vergelijking met de rest van het paard.
Basvdv schreef:loveblacky schreef:de rug en achterhand zien er niet goed uit naar mijn mening.
rug lijkt me iets karper
, houd ik niet zo van, en achterhand zo gedrongen allemaal.., te kort in vergelijking met de rest van het paard.
wat een onzin..
Basvdv schreef:loveblacky schreef:de rug en achterhand zien er niet goed uit naar mijn mening.
rug lijkt me iets karper
, houd ik niet zo van, en achterhand zo gedrongen allemaal.., te kort in vergelijking met de rest van het paard.
wat een onzin..

Citaat:dan heb ik er toch veel meer aan als men mij uitlegt hoe ik dan wél naar dat paard moet kijken??
wat is trouwens de afstamming, of het ik daar overheen gelezen. loveblacky schreef:hallo, er word toch om een mening gevraagd?
ik ben geen jury ofzo!ik had alleen de eerste foto's gezien en vond de merrie bol lijken op de lendenen, nou, noem ik het net ff iets te dramatisch (
karper), krijg ik dit?!
asjeblieft zeg!
dan heb ik er toch veel meer aan als men mij uitlegt hoe ik dan wél naar dat paard moet kijken??[/i]
arie53 schreef:Citaat:dan heb ik er toch veel meer aan als men mij uitlegt hoe ik dan wél naar dat paard moet kijken??
Met dat probleem worstelen
de anderen ook.
Derhalve zul je die uitleg wellicht niet krijgen.