Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)ceasario schreef:
Saartje1 schreef:Nee volgend jaar Whatever Krack c x Ulft
Saartje1 schreef:Wil je niet iedereen over een kam scheren!vond dit in de 2de bezichtiging aan de hand! al een natuurtalent al hadden ze hem niet genomen.
Saartje1 schreef:Waar heb jij gelezen dat ik daar mee gedekt heb??en buiten dat kan ik bij de merrie die ik nu heb whatever niet gebruiken ivm de bloedlijn.Ik geloof niet dat ik jou verantwoordig schuldig ben over wat ik wel en niet bekijk,gaf alleen aan in dit rijtje dat dat de volgende is.
Maar als je benieuwd bent heb wel bij uptown gefokt en daar nu een mooi merrie veulen van die ik ook weer ga gebruiken om de lijn van mijn elite merrie mee voort te zetten.En ik vind (Persoonlijk) moet ik eerst iets zien in een hengst kijk dan naar het bloed en dan naar wat hij toe kan voegen en of mijn merrie zijn eventuele tekortkomingen kan compenseren.
Saartje1 schreef:O nou hihi sorry hoor had niet begrepen dat het echt ging over meerdere mensen die met deze zelfde hengsten gingen dekken,dus ik dacht Whatever is de volgende .
Ben dus ook erg benieuwd wat de nieuwe mode hengst word?
mistral schreef::D Ben dus ook erg benieuwd wat de nieuwe mode hengst word?
Ook een klein beetje de opzet van dit topic, hoewel ik zelf nu een trento jaarling en een bijna uptown veulen.
Valt me erg op dat hier door de "trento/ uptown"mensen erg weinig word gereageerd....![]()
Ik ben er nog niet overuit. Valdez in iedergeval niet. Past niet bij mijn merrie.
Wil nu veel te graag zelf met hem aan de slag als hij 3 jaar is!!