Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eilander schreef:Ook ik ben gister naar de show v/d Havikerwaard geweest en vond Stedinger er bij de dressuurhengsten met kop en schouders boven uit steken.ook zijn 2 jarige zoon vond ik klasse hebben.Het is dat ik een springgefokte merrie heb... Wij kwamen daar voor Concetto maar die viel mij pas tegen.Vooral de nafok.Het is nu Larenco geworden.Die viel daar zeer positief op met zijn kinderen.
DresslOver schreef:ik vind het vreemd dat veel mensen hem zo tegen vinden vallen. Ik ben het hélemaal met eilander eens, ik vond hem echt het toppunt van de show, juist een héle stérke achterhand, juist heel veel tact, lekker zweefmoment en veel ruimte. De nakomeling die we te zien kregen was ook súper, de beweging vererft hij heel goed door.
Beber schreef:Ik kon helaas niet...maar hoe was Welt Hit II ?
Mijn merrie wordt deze week geinsemineerd met zijn sperma.
Hoe is jouw Welt Hit?
lucas03 schreef:eilander schreef:Ook ik ben gister naar de show v/d Havikerwaard geweest en vond Stedinger er bij de dressuurhengsten met kop en schouders boven uit steken.ook zijn 2 jarige zoon vond ik klasse hebben.Het is dat ik een springgefokte merrie heb... Wij kwamen daar voor Concetto maar die viel mij pas tegen.Vooral de nafok.Het is nu Larenco geworden.Die viel daar zeer positief op met zijn kinderen.
Ohhhh die Larenco's waren echt goed. Helaas alleen DV beschikbaar en aangezien mijn merrie 17jr is zie ik dat niet zo zitten. Anders was het zeker mijn keus geweest.
jollyjoker schreef:Ik vond Stedinger in draf ook de topper van de dressuurhengsten, maar zijn stap en galop vond ik erg slecht!!!
Hij viel misschien ook wel positief op omdat hij erg netjes werd voorgesteld. Dit vond ik bij de andere dressuurhengsten zeker niet het geval! (Bijv:Playboy)
eilander schreef:Beber schreef:Ik kon helaas niet...maar hoe was Welt Hit II ?
Mijn merrie wordt deze week geinsemineerd met zijn sperma.
Hoe is jouw Welt Hit?
DresslOver schreef:Ik vind welt hit gewoon super, mijn merrie lijkt als 2 druppels water op welt hit, welt hitjes hebben veel aanleg tot passage/piaffe en een meewerkend karakter. ze zijn lekker los door hun lijf, veel schwung en goed te bewerken. ik vind ze top