Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cristina schreef:Ik bedoel de Djamai van MarjoleinBedoel je Djamai van het NRPS? bij de welsh is er ook een Jamai goedgekeurd.
Die van het NRPS moet zich nog even bewijzen, Ik vind Di Caprio leuk, en ik ben weg van FS Don't worry bloed en hij past er ook nog eens bij![]()
verder wil ik ook een beetje springbloed erin,en Di Caprio springt ook redelijk goed. Het veulentje van Marjolein 88 vind ik heel leuk mooi voorbeen...dat wil ook

Jiske_Nilis schreef:een hele tijd terug ben ik bij een pony wezen kijken die van di caprio was, erg mooi beestje was het!
Volgens mij is hij net 5 jaar?? Of een andere hengst met die naam misschien
Jiske_Nilis schreef:Die is van Rosalie Mol, ze start in dezelfde kring als mijn pony.hmm.. begin nu ook te twijfelen.. maar die naam klinkt zo bekent!
* ik heb even op hun site gekeken.. het was hamahr du bois.. mja ook een plaatje!

Cristina schreef:O ja Rosalie Mol werd NRPS Kampioen L2 geloof ik. Met een palomino (hengst) he. Ook familie van Di Caprio??
Frisianhorsy schreef:ja! mijn bijrijdpaardje staat nu precies daar op die stal om door Di Caprio gedekt te worden!
Samen met nog een paardje van stal, deze zou eerst door Djamai gedekt worden, maar de eigenaar koos toch ook maar voor Di Caprio.... ben zeer benieuwd hoe het verloopt!

Voor mij is de lol eraf.. Misschien ooit nog een keer.. Maar voor mij even geen veulentjes. IK ben super blji dat mijn merrie er nog is.. james100 schreef:Ik zou dit jaar een veulentje van Di Caprio verwachten... Alleen heeft mijn merrie het veulen op 10 november verworpen..Voor mij is de lol eraf.. Misschien ooit nog een keer.. Maar voor mij even geen veulentjes. IK ben super blji dat mijn merrie er nog is..
Frisianhorsy schreef:oke leuk
het zijn idd 2 schatten, hoop dat ze binnenkort wel hengstig worden
Frisianhorsy schreef:zo, dat is hardstikke mooi![]()
Hoe staat het inmiddels met die andere? schiet het daar al een beetje mee op?

marjolein88 schreef:jaaaaaaaaaa de 1e zoon van Di Caprio is geboren !!
Een mooie gezonde zoon uit Golden Isha du Bois