Door een aantal tegenslagen verhindert om morgen zelf te gaan.
Ben vooral geïnteresseerd in Johnson en Dolany.
Alvast mijn hartelijke dank!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sylvm schreef:Voor dressuur vielen Florencio en Dayano in mijn smaak. Maar heb opgemaakt met welke springhengst ik ga kweken. Die Cicero heeft mijn hart gestolen!! Naar't schijnt was die in Zwolle ook zo opvallend. Weet iemand zijn dekprijs? Ik kon nergens een folder of informatie over hem vinden. Hij staat ook niet in de folder van Nijhof..
amati schreef:er is donderdag en vandaag een merrie bij ons geinsimineerd met Down Town.. Ben echt heel benieuwd!
monnes schreef:Zat er nog iemand langdurig vast in de modder? Wij waren op tijd weg, maar het leek erop alsof het wegslepen nog lang zou gaan duren.

monnes schreef:Iemand nog gelet op het achterbeen (links achter) van de moeder van Dayano?Nam wel erg veel zand mee..
gait schreef:Ik heb ook al van verschillende mensen gehoord dat Cicero getrixt is. Anderen hadden hem een paar x eerder gezien en hattie lang niet zo gesprongen dan in zwolle en bij nijhof.
gait schreef:Ik heb ook al van verschillende mensen gehoord dat Cicero getrixt is. Anderen hadden hem een paar x eerder gezien en hattie lang niet zo gesprongen dan in zwolle en bij nijhof.
TICKELS schreef:gait schreef:Ik heb ook al van verschillende mensen gehoord dat Cicero getrixt is. Anderen hadden hem een paar x eerder gezien en hattie lang niet zo gesprongen dan in zwolle en bij nijhof.
Kijk maar eens op de site van Cicero www.stoeterijvanpaemel.be
daar staan vele filmpjes van diverse concoursen.
Dan kun je zelf oordelen en hoef je niet te reageren met : ik heb gehoord.....
Daar kunnen we helemaal niks mee!!!