Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
liliputter schreef:painted black,ja hoe leg je dat uit,hij heeft een mooie hals,niet kort en niet erg lang in de rug....gewoon echt een topper om te zien en natuurlijk super achterbenen
ceasario schreef:liliputter schreef:painted black,ja hoe leg je dat uit,hij heeft een mooie hals,niet kort en niet erg lang in de rug....gewoon echt een topper om te zien en natuurlijk super achterbenen
Ben je de voeten vergeten.
.. toch vind ik m iets te klein, maar qua exterieur, niks beters te vinden
En 0ozo mooie nakomelingen ( mijn Jasmijntje bijv.) uberlief karakter...echt een droom hengst!! ceasario schreef:liliputter schreef:painted black,ja hoe leg je dat uit,hij heeft een mooie hals,niet kort en niet erg lang in de rug....gewoon echt een topper om te zien en natuurlijk super achterbenen
Ben je de voeten vergeten.
tenerife schreef:Sandreo
Dayano
en je kunt er nog wel een heel aantal opnoemen, deze schoten me eve te binnen

en helemaal als je op een goede moederlijn zet
[***] schreef:Painted Black?! Ze wilden hem niet voor niets eerst niet hebben. Tis dat Anky hem rijdt. Net zoiets als Lingh.
De hengst met het beste exterieur qua fokkerij is die hengst die het beste bij je merrie past. Qua sport maakt het wat mij betreft niet uit, er zijn genoeg paarden met grote exterieurfouten die goed presteren en andersom mooie paarden die niet presteren kunnen.
janderegelaa schreef:Weke rug, traag achterbeen.
Maayke schreef:janderegelaa schreef:Weke rug, traag achterbeen.

Dees schreef:Riverman.
Op foto al de mooiste, in het echt gewoon schitterend.
Daar kan echt geen dressuurgefokte hengst aan tippen, zulke mooie vloeiende lijnen. Hij kan nog lopen ook
die je niet bij iedereen ziet.... liliputter schreef:die je niet bij iedereen ziet....