Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. schaam schaam..

DresslOver schreef:MENSEN HÁRTSTIKKE BEDANKT!! ik ga het allemaal eens even napluizen op kwpn en wie weet toch nog eens naar de keuring..
jarrah schreef:DresslOver schreef:MENSEN HÁRTSTIKKE BEDANKT!! ik ga het allemaal eens even napluizen op kwpn en wie weet toch nog eens naar de keuring..
Gaat het om die welthitt merrie?
In dat geval zou ik zeker een keer naar de keuring gaan
Sammie schreef:Vb kan ook betekenen dat ze wel op keuring zijn geweest, maar niet stamboekwaardig zijn bevonden.
ceasario schreef:Sammie schreef:Vb kan ook betekenen dat ze wel op keuring zijn geweest, maar niet stamboekwaardig zijn bevonden.
Dan moet op ie 3 benen lopen.
wel grappig dat jullie hier nou allemaal informatie op zitten te duiken over mijn merrie ..
als iemand mij nog verder kan helpen héél erg graag.. !! janderegelaa schreef:Kan ze gewoon het papiertje omruilen hoor.
Heb even de foto's gekeken en mijn vermoeden is dat ze gewoon door een particulier klaar gemaakt is en daarom van die lage punten heeft. Daarmee wil ik niet alle particulieren over één kam scheren maar feit is wel dat het ondertussen gewoon een professionele tak van de paarden is geworden om ze klaar te maken voor de keuring.
achjaah.. blond hea...
schaam schaam.. DresslOver schreef:hehe dat ene wat ik in mijn eerste berichtje zet.. is dat goed 164 .. laat maar.. beetje blond.. maar dat 62 en 61 voor ext en beweging.. is dat goed... ??
, maar voor sterverklaring is voor exterieur minstens 68 nodig en een totaal van 140
sophie83 schreef:bovenste stuk tekst is dus van Jarrah. En daaronder is een reactie op dat stuk. Sorry weet ff niet hoe het anders moet.