Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ceasario schreef:Mijn mening.
Ik heb er de eerste 4 gezien en toen vond ik het wel genoeg.
Net de Lancets vroeger voor zeer vlug op de grond.
De draf kunnen ze niet volhouden en springen niet in galop maar vallen voor in de galop.
Sorry , mijn opinie.
De draf kunnen ze niet volhouden en springen niet in galop maar vallen voor in de galop.
Sorry , mijn opinie.
ART_UMA schreef:De bewegingen vielen mij niet tegen, maar er was wel veel spanning in de veulens en dat was duidelijk zichtbaar en kwam de losgelatenheid (mooi germanisme) niet ten goede. Je kan je afvragen of dat bij deze veulens nu meer was als met veulens van andere hengsten. Ik denk van wel, iets om rekening mee te houden.
Wiepie schreef:[De hengst toonde in de hengstencompetitie zelf ook veel spanning en lijkt dat dus door te geven aan zijn veulens (concludeer ik hieruit).
Bij voorkeur dus gebruiken bij ongecompliceerde 'koele' merries???
Zannekin schreef:Ik vind dat snel geconcludeerd. Kijk eens naar de merries van die veulens, meer spanning dan bij de veulens.

Zannekin schreef:Ik vind dat snel geconcludeerd. Kijk eens naar de merries van die veulens, meer spanning dan bij de veulens.
ceasario schreef:Arme Partout.![]()
Wiepie schreef:ceasario schreef:Arme Partout.![]()
Hoezo? Ik mis wat...
ceasario schreef:Bij het topic blijven, was voor insiders.
Fleurtje100 schreef:Únited bleef als enigste braaf staan bij de prijsuitreiking op de HK!

Zannekin schreef:Fleurtje100 schreef:Únited bleef als enigste braaf staan bij de prijsuitreiking op de HK!
Dat zal hij al niet van Krack hebben
Het is iets wat ik graag zie in een hengst: nuchter blijven onder stresserende situaties, en een prijsuitreiking is ideaal om dat te evalueren.

dyaco schreef:om even terug tekomen over de united veulens ik was daar ook en ik vond ze super slecht uit de schouder komen ze krabbelde maar wat echt slechte bewegingen
Natuurlijk zullen er wel goede veulens van united rond lopen maar niet daar!
Sorry , mijn opinie.