Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fique schreef:ja ik zeg toch dat ik gewoon nieuwschierig ben!?!
Als je echt de westernkant op wil zou ik je dat eerder aanraden
youngster schreef:Je kan eventueel ook een quarterveulen kopenAls je echt de westernkant op wil zou ik je dat eerder aanraden
fique schreef:ja ik zeg toch dat ik gewoon nieuwschierig ben!?!

fique schreef:youngster schreef:Je kan eventueel ook een quarterveulen kopenAls je echt de westernkant op wil zou ik je dat eerder aanraden
daar gaat het niet om
Sammie schreef:[Bas je was het woord zwart vergeten. Een mooi ZWART paard zal hier vast wel bij passen
[/quote]
Sammie schreef:fique schreef:ja ik zeg toch dat ik gewoon nieuwschierig ben!?!
Zou je misschien een toontje lager willen kreunen, ik ben nl. ook alleen maar nieuwsschierig waarom je dan om een kwpn advies vraagt!?!
Bas je was het woord zwart vergeten. Een mooi ZWART paard zal hier vast wel bij passen
maar een echt advies (waar je niet op zit te wachten) is gewoon een volle quarter kopen. Door deze rassen met elkaar te kruisen krijg je van allebei net níet dat gene wat je zoekt (in een kwpn of een quarter)

Marijkeeee schreef:zo hé
dat kun je verwachten hoor, ze geef alleen hun mening, misschien heb jij er een ander gevoel bij, maar ze maken je niet belagelijk.
Puppetje schreef:[ Wij hebben op stal een kruising QUARTER,FRIES, KWPN en lopen dat dit dier kan. Hij doet het op het moment super in de M1 dus zo slecht zijn kruisingen niet.
[/quote]
Ik vind dat je wel een beetje snel op je teentjes getrapt bent; de mensen geven je goedbedoeld advies en geen kritiek... Ze vinden het gewoon jammer dat je misschien wel veel geld uitgeeft aan een dekking, wat later misschien toch niet de juiste keuze zal blijken te zijn. Misschien zal het ook wèl de juiste keuze zijn; dat is natuurlijk de gok!!
Marijkeeee schreef:vind best dat ze hun mening hebben, maar heb toch duidelijk in mijn 1e bericht gezegd dat ik hier geen discussie over wil dus laat ze het dan lekker voor zich houden.zo hé
dat kun je verwachten hoor, ze geef alleen hun mening, misschien heb jij er een ander gevoel bij, maar ze maken je niet belagelijk.
Sfieke schreef:Je merrie mag wat meer halsbespiering hebben, heeft een vrij hoge schoft en een vrij steil en misschien wat kort schouder.
Special D?
Sfieke schreef:Wie? De merrie of de hengst?