heeft iemand er een? graag foto's

hoe is het karakter, de beweging en het exterieur?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pantarhei schreef:ik heb er een, een driejarige. Riant x Belisar x L.Ronald. Super koel karakter, zeer mens gericht. Kan erg gaaf lopen met een heel mooi voorbeentje in de draf. Veel eigen balans. nog niet zadelmak en geen recente foto
pantarhei schreef:Ga je met hem fokken?
wienna schreef:Ik kan wel proberen ze van het weekend te maken als je dat zou willen
panterhei schreef:"Wijdewormer's Riant was in Denemarken alleen gelongeerd, maar een bravere hengst die zich super geconcentreerd laat werken moeten wij nog tegenkomen. We zijn er heel blij mee", aldus Annemiek's echtgenoot Jeffrey over de Jazz-zoon.
pantarhei schreef:Tja die van mij heeft ook een superkarakter. Jazz wil nog wel eens heet in het werk zijn, maar in de omgang doorgaans ook wel lief.
SelenaV schreef:Ik heb ook een Riant nakomeling.
Een 3 jarige. Ze heet world wide royal star Supreme.
De moeder van supreme is een nakomeling van Samber!
Ik ben haar nu aan het beleren enzo.
Het gaat erg goed.
Het is wel een boef, maar wel een erg grappig paard.
Ze heeft echt een geweldige draf,maar de galop daar in tegen weer iets minder.
Verder is het een leuk paard om te zien.
panterhei schreef:"Wijdewormer's Riant was in Denemarken alleen gelongeerd, maar een bravere hengst die zich super geconcentreerd laat werken moeten wij nog tegenkomen. We zijn er heel blij mee", aldus Annemiek's echtgenoot Jeffrey over de Jazz-zoon.